۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۴
کد مطلب : ۱۲۰۰۷
در مراسم های جداگانه ای

فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار و اردل معرفی شدند

چهارمین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار طی مراسم تودیع و معارفه فرمانده این ناحیه، هدایت فعالیت های سپاه در شهرستان کیار را در دست گرفت .
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار روز یک شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) استان چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان کیار ،فرمانده انتظامی شهرستان کیار، امام جمعه شلمزار ،امام جمعه گهرو و جمعی از مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان کیار برگزار گردید.

در این مراسم هوشنگ جمشیدی به عنوان فرمانده ی سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار گوشه ای از فعالیت های سه ساله خود در شهرستان کیار را تشریح کرد و در پایان از همه ی افرادی که وی را در انجام هر چه بهتر وظائف محوله یاری نمودند تشکر و قدر دانی نمود .

در ادامه فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات هوشنگ جمشیدی در شهرستان کیار، سید مسعود موسوی را به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار معرفی نمود.

معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردل

همچنین در مراسمی دیگر با حضور مسولین شهرستان اردل تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اردل برگزار شد.
به گزارش هفت چشمه، سردار سلیمانی در این برنامه ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر، فرماندهی در سپاه را بالاترین افتخار دانست و گفت: تمام افتخار و بزرگی ما در سپاه نوکری برای مردم و خانواده معزّز شهداست که از همه چیز خود برای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی گذاشتند.

سلیمانی تصریح کرد: سپاه و بسیج نیروهایی هستند که هرجا احساس خلأ کردند وارد عمل شده و برای حفظ ارزش های معنوی این نظام تلاش می کنند.

وی برقراری ارتباط صمیمی بین پاسداران و بسیجیان ، ادارات و کلیه مردم را لازمه پیشبرد اهداف بسیج دانست و بر توجه جدی و تقویت شجره طیبه صالحین و گردانهای امام حسین(ع) برای پرورش ابعاد روحانی و نظامی بسیجیان تاکید کرد و افزود: این دو از مهمترین سرمایه های بی نظیر سپاه و انقلاب هستند.

در ادامه حکم انتصاب فرمانده جدید سپاه اردل توسط سردار سلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) به هوشنگ جمشیدی تقدیم و از زحمات عبدالله جمشیدی فرمانده قبلی طی مراسمی با اهدای لوح سپاه و هدایایی تقدیر شد.

انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۴:۴۹

3 Jan 2020