۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۱۱۹۰۰
همزمان با سراسر کشور

طنین زنگ انقلاب در مدارس استان ،همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام به کشور

همزمان با سراسر کشور ،زنگ انقلاب در روز دوازدهم بهمن ماه،همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور در تمامی مدارس استان به صدا درمی آید .
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر افشین امیریان ،معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : دهه فجر همه ساله یادآور روز های حماسه وایثار بزرگ مردان و شیر زنان غیور است ملتی که در راه رسیدن به آرمانها و خواسته های دینی و انقلابی ذره ای کوتاه نیامدند .

وی ادامه داد : آثار این پیروزی حق بر علیه باطل نه فقط در کشور عزیزمان بلکه در زورآزمایی قدرت جهانی باکشورهای مسلمان و غیر مسلمان نیز وزیدن گرفت چونانکه مردمانی که سالیان سال ظلم و ستم استکبار را تحمل کرده بودند دست در دست هم نهادند و ایمانهای خفته به جوش آمد و گلبانگ مسلمانی خواب اهریمنان را بر آشفت .

امیریان در ادامه گفت : تبیین مبانی ، اصول ، آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی و تقویت غیرت دینی و ملی دانش آموزان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایفی است که به عهده هر آن کسی است که در این عرصه خدمت می کند .

وی همچنین گفت :نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان از جمله برنامه هایی است که در نخستین روز دهه فجر در تمامی مدارس استان برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد :می کوشیم که در این مراسم با استفاده از شخصیت های ولایتمدار که دوران قبل از انقلاب در زندان های ستم شاهی بوده و شکنجه شده اند و یا رزمندگان دلاور دفاع مقدس،دانش آموزان را بیشتر با دستاوردهای انقلاب و آنچه که با اهدای خونهای فراوان به دست آمد آشنا سازیم .
مولف : مرضیه سردبير
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۷:۱۸

6 Mar 2020