کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سراسر کشور

طنین زنگ انقلاب در مدارس استان ،همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام به کشور

2 بهمن 1392 ساعت 12:45

مولف : مرضیه سردبير

همزمان با سراسر کشور ،زنگ انقلاب در روز دوازدهم بهمن ماه،همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور در تمامی مدارس استان به صدا درمی آید .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر افشین امیریان ،معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : دهه فجر همه ساله یادآور روز های حماسه وایثار بزرگ مردان و شیر زنان غیور است ملتی که در راه رسیدن به آرمانها و خواسته های دینی و انقلابی ذره ای کوتاه نیامدند .

وی ادامه داد : آثار این پیروزی حق بر علیه باطل نه فقط در کشور عزیزمان بلکه در زورآزمایی قدرت جهانی باکشورهای مسلمان و غیر مسلمان نیز وزیدن گرفت چونانکه مردمانی که سالیان سال ظلم و ستم استکبار را تحمل کرده بودند دست در دست هم نهادند و ایمانهای خفته به جوش آمد و گلبانگ مسلمانی خواب اهریمنان را بر آشفت .

امیریان در ادامه گفت : تبیین مبانی ، اصول ، آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی و تقویت غیرت دینی و ملی دانش آموزان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایفی است که به عهده هر آن کسی است که در این عرصه خدمت می کند .

وی همچنین گفت :نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان از جمله برنامه هایی است که در نخستین روز دهه فجر در تمامی مدارس استان برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد :می کوشیم که در این مراسم با استفاده از شخصیت های ولایتمدار که دوران قبل از انقلاب در زندان های ستم شاهی بوده و شکنجه شده اند و یا رزمندگان دلاور دفاع مقدس،دانش آموزان را بیشتر با دستاوردهای انقلاب و آنچه که با اهدای خونهای فراوان به دست آمد آشنا سازیم .


کد مطلب: 11900

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11900/طنین-زنگ-انقلاب-مدارس-استان-همزمان-لحظه-ورود-تاریخی-حضرت-امام-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir