۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۱۱۸۱۲

مهارتهای فنی و حرفه ای نقش بسزایی در ایجاد زمینه های اشتغال دارد

جلسه توجیهی نیاز سنجی آموزشهای شهری،روستایی و عشایری فنی و حرفه ای در شهرستان فارسان با حضور بخشداران ،شهرداران و دهیاران برگزار شد.
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فرماندار شهرستان فارسان در این جلسه از آموزش ۲۷۰ نفر از روستائیان این شهرستان در ۹ ماه سال جاری در قالب ۵۳ هزار و ۹۷۵ نفر ساعت در سطح روستاهای شهرستان در ۱۸ رشته آموزشی مهارت خبر داد.

وی در ادامه اظهار داشت: آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي مي‌تواند در ابعاد گوناگون آموزشي، اجتماعي و فرهنگي در جامعه تاثيرگذار و با ارائه آموزش‌هاي بروز در رفع بيكاري جوانان سهم بسزائي داشته باشند.

فیروز احمدی افزود: ایجاد فرصتهای مناسب شغلی، افزایش تولید، افزایش درآمد افراد جامعه و تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و کاهش بیکاری و استفاده از عوامل رهاشده بیکار از اثرات این جریان آموزشی موفق می باشد.

وی اضافه کرد: فراگیری مهارتهای فنی و حرفه ای نقش بسزایی در ایجاد زمینه های اشتغال مولد و پایدار برای جوانان جویای کار دارد.

وی اظهار کرد: توسعه مشاغل خانگی یکی از مهمترین اقدامات مدیریت آموزش فنی و حرفه ای است که نقش بسیار موثری در بهبود فرآیند کسب و کار و ایجاد زمینه های اشتغال مولد و پایدار دارد.

فرماندار فارسان گفت: ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی و کار آفرینی در جامعه زمینه ساز ایجاد فرصتهای جدید شغلی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۲۴

2 Jan 2020