۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۱۱۷۸۰
امام جمعه شهرکرد خبر داد

تکمیل مساجد نیمه کاره چهارمحال و بختیاری با عنایت ویژه مقام معظم رهبری

امام جمعه شهرکرد گفت: در دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری، ایشان برای تکمیل مساجد نیمه کار استان قول مساعدت دادند و نسبت به این موضوع عنایت ویژه‌ای داشتند.
تکمیل مساجد نیمه کاره چهارمحال و بختیاری با عنایت ویژه مقام معظم رهبری

به گزارش جهانبین نیوز، محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: مسلمانان باید نسیت به یکدیگر در جامعه احساس مسئولیت داشته باشند و بی‎تفاوت نباشند.

وی افزود: مسلمانان باید در وهله اول نسبت به خانواده و پدر و مادر خود احساس مسئولیت داشته باشند و کمک کنند و در وهله بعد اوضاع اقتصادی فامیل و آشنایان خود را رصد کنند تا در صورت لزوم به آن‌ها کمک کنند.

نکونام با اشاره به سورجن بر ضرورت تقویت باور توحیدی افراد تاکید کرد و گفت: خداوند در سوره جن به موجوداتی اشاره می‎کند که انسان را نسبت به وجود آن متوجه می‎دارد تا باور به خدا و توحید در آن‌ها تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه با اشاره به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری، تصریح کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری برای تکمیل مساجد نیمه کار استان قول مساعدت دادند و نسبت به این موضوع عنایت ویژه‌ای داشتند.

نکونام در ادامه با گرامیداشت هفته وحدت بر ضرورت همدلی و اتحاد مسلمانان تاکید کرد و گفت: تکفیری‌ها دشمن مشترک مسلمانان هستند و باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

وی با اشاره به روز غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را مصداق بارز انسان‌ستیزی در جهان دانست و خاطرنشان کرد: نامگذاری این روز برای اثبات جنایات صهیونیسم جهانی در غزه است.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۱:۲۹

8 Feb 2020