۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۱۱۶۴۲
مشاور عالی رئیس بسیج رسانه:

همگرایی و هم‌فزایی رسانه‌ای مهمترین رکن بسیج رسانه است

مشاور عالی رئیس بسیج رسانه گفت: همگرایی و هم‌افزایی رسانه‌ها در راستای تحقق ارزش‌های اسلام و نظام از مهمترین ارکان تشکیل بسیج رسانه است.
همگرایی و هم‌فزایی رسانه‌ای مهمترین رکن بسیج رسانه است
به گزارش جهانبین نیوز، رضا واعظی پیش از ظهر امروز در همایش روز بسیج رسانه اظهار کرد: مجموعه بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اگرچه از نظر تعداد محدود است اما این افراد محدود دارای انگیزه‌های بالایی هستند و می‎توان از ظرفیت آن‌ها در راستای اهداف نظام به خوبی بهره گرفت.

وی افزود: اهالی رسانه نسبت به رشد و تعالی حساس و ریزبین هستند و اگر میان آن‌ها همفکری و هم‌اندیشی شکل گیرد بی‎شک می‎توانند اقدامات اثرگذاری انجام دهند.

واعظی با اشاره به اهمیت و نقش رسانه در جامعه، گفت: رسانه می‎تواند یک جامعه را به سمت رشد و تعالی و آگاهی هدایت کند و از این طریق در تنویر افکار عمومی نقش اثرگذاری ایفا کند.

قائم مقام امور مجلس در صداوسیما تصریح کرد: رسانه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار هستند و می‎توانند دولت یا مجلس تعیین کنند.

واعظی بر ضرورت توجه رسانه‌ها به تهدیدات نرم دشمن تاکید کرد و افزود: اگر رسانه‌ها نسبت به تهدیدات رسانه‌ای دشمن غفلت ورزند و هوشیاری لازم را نداشته باشند نمی‎توانند برنامه‌ها و اهداف نظام خود را به خوبی عملی کنند.

وی، هم‌گرایی و هم‎افزایی رسانه‌ها را از مهمترین عوامل موفقیت آن‌ها دانست و اظهار کرد: با هم‌گرایی و هم‌افزایی می‎توان جامعه را به سمت گفتمان‎سازی هدایت کرد و باید گفت که این مهم از سوی رسانه‌های کشور کمتر موردتوجه قرار گرفته است.

واعظی با اشاره به اهداف تشکیل بسیج رسانه در کشور، تصریح کرد: کمک به فعالیت‌های رسانه‌ای کشور و تحقق اهداف‌ و ارزش‌های اسلامی و ملی از مهمترین ارکان و اهداف بسیج رسانه به شمار می‎رود.

مشاور عالی رئیس بسیج رسانه افزود: امید می‌رود با گسترش فعالیت‌های بسیج رسانه در استان‌ها شاهد رشد و تعالی بیش از پیش خبرنگاران ارزشی و مجموعه‌های خبری آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۵:۵۴

26 Dec 2019