۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۱۱۶۲۲
مدیرکل تبلیغات چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

شب شعر انقلاب اسلامی با محوریت اشعار آیینی در دهه فجر امسال برگزار میشود.
برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری
حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: همه تحلیل‌گران و آگاهان سیاسی منصف بر نقش هیئت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی اعتراف دارند.

وی افزود: این نقش در دوران حکومت اسلامی نیز پر رنگ دیده می‌شود و حماسه ۹ دی نیز از جنس این نقش و حضور هیئات مذهبی در حمایت از دین و ولایت است.

اروجی از شورا و مسئولان هیئات مذهبی خواست تا واقعیت‌هایی را که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد برای نسل جوان و جدید جامعه اسلامی تبیین کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همه هیئات‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته‎اند، بر شناسایی و تجلیل از هیئات مذهبی که قبل از انقلاب اسلامی فعال بوده‎اند تاکید کرد.

اروجی همچنین بر ضرورت شناسایی و تجلیل از مداحان و مسئولان هیئات مذهبی شهید استان تاکید کرد.

وی از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی هیئت و انقلاب اسلامی در استان خبر داد و افزود: برگزاری شب شعر انقلاب با محوریت شعرهای آیینی از دیگر ویژه‎برنامه‌های ‌این کمیته در دهه فجر است.

مسئول کمیته هیئات مذهبی ستاد دهه فجر استان تصریح کرد: تقارن ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری(ع) با دهه فجر فرصت مناسبی برای هیئات مذهبی است تا سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به نحو باشکوهی جشن بگیرند.

اروجی همچنین از برگزاری مراسم تکریم و معارفه شورای هیئات مذهبی در دهه فجر خبر داد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۰:۴۵

3 Jan 2020