۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۱۱۵۲۵
استاد حوزه و دانشگاه:

شهیدان حادثه تروریستی عراق مصداق بارز شهیدان در راه خدا هستند

قربانیان حادثه تروریستی عراق مصداق بارز شهیدان در راه خدا هستند و خانواده‌های آن‌ها باید به مقام آن‌ها افتخار کنند.
شهیدان حادثه تروریستی عراق مصداق بارز شهیدان در راه خدا هستند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام امامقلی جعفری پیش از ظهر امروز در  آیین بزرگداشت شهدای تروریستی عراق و مرحوم پرورش، اظهار کرد: یاد این شهیدان که برای کسب روزی حلال به کشور عراق مهاجرت کرده بودند را گرامی می‎داریم و برای خانواد این بزرگان از خداوند طلب صبر و شکیبایی می‎کنیم.

وی افزود: در فرهنگ دینی ما برخی واژگان از قداست و ارزش معنایی بالایی برخوردار هستند که شهادت یکی از این معنای پرارزش است .

جعفری با اشاره به آیات و روایات دین اسلام، گفت: کسی که برای کسب روزی حلال تلاش می‎کند مانند مجاهد در راه خداست و بی‎شک شهیدان این حادثه تروریستی دارای چنین مقام و جایگاهی هستند.

استاد حوزه و دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: قربانیان حادثه تروریستی عراق مصداق بارز شهیدان در راه خدا هستند و خانواده‌های آن‌ها باید به مقام آن‌ها افتخار کنند.

جعفری با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: تمام انقلاب‌های دینی و استقلال‎طلبانه جهان هزینه‌های بسیاری پرداخت کردند و ما نیز از ابتدای انقلاب تاکنون هزینه‌های بسیاری را پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همه معادلات قدرت در نظام بین‌الملل را برهم زد، افزود: استکبار جهانی به سبب همین عامل از همان ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به طریق مختلف و با استفاده از ابزارهای متعدد درصدد آسیب رساندن به نظام است.

جعفری با بیان اینکه منطق آمریکا، منطق قدرت‎‌طلبی است، گفت: برای عملیاتی کردن این هدف خود به هر کار متوسل می‎شود.

وی با اشاره به کارشکنی‌های آل سعود، خاطرنشان کرد: آل سعود با سرمایه و بیت‌المال مسلمانان دست به جنایت‌های بسیاری می‎زند که مسلمان‌کشی نمونه‌ای از آن است.

این استاد حوزه و دانشگاه بر ضرورت هوشیاری و هوشمندی مردم در برابر فتنه‌های دشمن تاکید کرد و افزود: مردم باید پیام انقلاب را در ابتدا به مردم جامعه خود و سپس به جوامع دیگر به نحو شایسته‌ای منتقل کنند.

جعفری همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم پرورش، گفت: مرحوم پرورش از یاران انقلابی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و زندگی خود را برای اسلام و نظام در طبق اخلاص گذاشت.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۹:۴۹

27 Dec 2019