کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد حوزه و دانشگاه:

شهیدان حادثه تروریستی عراق مصداق بارز شهیدان در راه خدا هستند

16 دی 1392 ساعت 12:39

قربانیان حادثه تروریستی عراق مصداق بارز شهیدان در راه خدا هستند و خانواده‌های آن‌ها باید به مقام آن‌ها افتخار کنند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام امامقلی جعفری پیش از ظهر امروز در  آیین بزرگداشت شهدای تروریستی عراق و مرحوم پرورش، اظهار کرد: یاد این شهیدان که برای کسب روزی حلال به کشور عراق مهاجرت کرده بودند را گرامی می‎داریم و برای خانواد این بزرگان از خداوند طلب صبر و شکیبایی می‎کنیم.

وی افزود: در فرهنگ دینی ما برخی واژگان از قداست و ارزش معنایی بالایی برخوردار هستند که شهادت یکی از این معنای پرارزش است .

جعفری با اشاره به آیات و روایات دین اسلام، گفت: کسی که برای کسب روزی حلال تلاش می‎کند مانند مجاهد در راه خداست و بی‎شک شهیدان این حادثه تروریستی دارای چنین مقام و جایگاهی هستند.

استاد حوزه و دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: قربانیان حادثه تروریستی عراق مصداق بارز شهیدان در راه خدا هستند و خانواده‌های آن‌ها باید به مقام آن‌ها افتخار کنند.

جعفری با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: تمام انقلاب‌های دینی و استقلال‎طلبانه جهان هزینه‌های بسیاری پرداخت کردند و ما نیز از ابتدای انقلاب تاکنون هزینه‌های بسیاری را پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همه معادلات قدرت در نظام بین‌الملل را برهم زد، افزود: استکبار جهانی به سبب همین عامل از همان ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به طریق مختلف و با استفاده از ابزارهای متعدد درصدد آسیب رساندن به نظام است.

جعفری با بیان اینکه منطق آمریکا، منطق قدرت‎‌طلبی است، گفت: برای عملیاتی کردن این هدف خود به هر کار متوسل می‎شود.

وی با اشاره به کارشکنی‌های آل سعود، خاطرنشان کرد: آل سعود با سرمایه و بیت‌المال مسلمانان دست به جنایت‌های بسیاری می‎زند که مسلمان‌کشی نمونه‌ای از آن است.

این استاد حوزه و دانشگاه بر ضرورت هوشیاری و هوشمندی مردم در برابر فتنه‌های دشمن تاکید کرد و افزود: مردم باید پیام انقلاب را در ابتدا به مردم جامعه خود و سپس به جوامع دیگر به نحو شایسته‌ای منتقل کنند.

جعفری همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم پرورش، گفت: مرحوم پرورش از یاران انقلابی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و زندگی خود را برای اسلام و نظام در طبق اخلاص گذاشت.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 11525

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11525/شهیدان-حادثه-تروریستی-عراق-مصداق-بارز-راه-خدا-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir