۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۱۲۵۸

حماسه 9دی، نماد بیداری و غیرت دینی ملت ایران است

استاد دانشگاه علمی و کاربردی اظهار کرد: امروز چهارمین سالی است که از حادثه 9 دی می گذرد حادثه ای که در تاریخ نظام جمهوری اسلامی حادثه ای کم نظیر بود، حادثه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی هم مهم تر و عظیم تر بود.
حماسه 9دی، نماد بیداری و غیرت دینی ملت ایران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر بام ایران، رضا جمشیدی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون مبارزات چندین و چند ساله مبارزین مبارزه با کفر و طاغوت بود بیان کرد: حادثه نهم دی یک انقلاب خود جوش و مردمی در جهت مبارزه با فتنه و فتنه گری بود.

وی گفت: در حادثه ای ۹ دی مردم نظام ثابت کردند مردم زمان حکومت علی (ع) نمی باشند و پیرو واقعی ولایت هستند، ثابت کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مردم دار است و پای آرمانهای این نظام ایستاده اند و خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: در فتنه ۸۸ برنامه ریزی های اپوزیسیون و خارج نشین ها برای حمله به پایه های نظام شکل گرفت اما اگر نعمت رهبری دانا و فرهیخته نبود نظام جمهوری اسلامی رو به زوال می رفت و همه به این امر واقف و آگاه بودند که نعمت رهبری و پشتوانه مردمی در حادثه ۹ دی این توطئه عظیم را خنثی کرد.

جمشیدی گفت: حادثه ۹ دی باید  هر سال  در کشور به بهترین شکل گرامی داشته شود زیرا محور این حرکت مردم و رهبری بودند، حرکتی که به مقتدای خود، مردم لبیک گفتند و ثابت کردند اگر علی (ع) در زمان خودش شکایات امت زمان خود را به چاه می کردند به واسطه مردمی نا آگاه و بدون بصیرت بوده اما امروز دیگر آن حادثه در طول تاریخ تکرار نخواهد شد.

وی گفت: امید است مسئولین اجرایی کشور قدر این مردم ولایت مدار را بدانند و نسبت به رفع مشکلات این مردم قدم های محکم تری بردارند.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۳:۴۶

31 Dec 2019