۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۱۱۰۵۹

نماینده ولی فقیه در استان برضرورت نقش حمل و نقل در جامعه تاکید کرد

حجت الاسلام نکونام: مجموعه حمل و نقل، خادمین گمنامی هستند که متأسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، بنابراین متولیان امر مؤظفند که به تبیین نقش حمل و نقل در جامعه بپردازند.
نماینده ولی فقیه در استان برضرورت نقش حمل و نقل در جامعه تاکید کرد
به گزارش جهانبین، حجت الاسلام و المسلمین نکونام در دیدار با مجموعه حمل و نقل عمومی با بیان این که اگر خدمات رسانی این مجموعه کند یا کم شود، زندگی مردم با مشکل مواجه خواهند شد، افزود: بیایید کارمان را به خداوند متعال پیوند بزنیم و این روحیه را به همه مجموعه خود منتقل کنیم تا به صورت یک فرهنگ درآید که البته این موضوع با مطالبات شما هم منافات ندارد.
وی با تأکید بر این که مجموعه حمل و نقل باید بکوشد که کارها را هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی افزایش دهد، گفت: بکوشیم که در مرحله نخست خدمات قابل قبولی از خود ارائه دهیم که در این  صورت می توانیم انتظار خدمات متقابل از طرف دولت و نظام را داشته باشیم.
امام جمعه شهرکرد با بیان این که همه کارها باید در سایه تفاهم و تعامل و دیدن حق هر یک از طرفین انجام پذیرد، گفت: بارها گفته شده است که خدمت رسانی به مردم یک فرصت است و کسانی می توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند که به زیر مجموعه خود توجه داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: مشکلات و درد و دل های شما را به مسؤولان منتقل می کنم اما بدانید که اگر معیارها خداپسندانه شود، استان به رشد و جایگاه واقعی خود می رسد.
وی تغییر دیدگاه ها، سلیقه ها، اختلافات و تنگ نظری ها را لازمه رشد همه جانبه استان بیان کرد و گفت: بکوشیم که ارزش های الهی را در جامعه تقویت کنیم و با همدلی و اتحاد، استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
در این نشست مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان و جمعی از رانندگان به بیان مسائل و مشکلات پرداختند حوزه کاری خود پرداختند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۰:۳۱

3 Mar 2020