۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۱۰۹۸۳
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

معرفی دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی اثرگذاری بیشتری دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در حالی که تبیین دستاوردهای مادی مهم است اما مهم‌تر از آن معرفی دستاوردهای معنوی و غیرمادی انقلاب اسلامی است چراکه اثرگذاری بیشتری دارد.
معرفی دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی اثرگذاری بیشتری دارد
به گزارش جهانبین نیوز، یزدان جلالی پیش از ظهر امروز در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی، ملت ایران را در مسیر سرنوشت‌ساز و مهمی قرار داد و منجر به عزت و افتخار مردم این مرز و بوم در جهان شد.

وی، خوداتکایی را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها استقلال و قدرت خوداتکایی را به مردم ایران بازگرداند بلکه منجر به بیداری همه ملت‌های آزادیخواه جهان شد.

جلالی تصریح کرد: در این ۳۴ سالی که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، این انقلاب تا حد زیادی در دنیا نهادینه و به الگوی تمام عیاری برای اداره دنیا تبدیل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین فتنه دشمنان است، افزود: باید تلاش کرد تا برنامه‌های معرفتی و بصیرت‌افزایی در دهه فجر اجرا کرد.

جلالی بر ضرورت معرفی دستاوردهای نظام در تدوین برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: تبیین همه دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در حالی که تبیین دستاوردهای مادی مهم است اما مهم‌تر از آن معرفی دستاوردهای معنوی و غیرمادی انقلاب اسلامی است چراکه اثرگذاری بیشتری دارد.

جلالی، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را تبعیت از رهبری حکیمانه امام راحل دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه به یک ستون محکم برای کشور تبدیل شده و آنچه دشمن امروز در داخل و خارج کشور به دنبال آن است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۹:۴۶

11 Jan 2020