۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۱۰۹۷۳

دوره آموزشی "تربیت اساتید گفتمان دینی" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزشی تربیت اساتید گفتمان دینی در استان خبر داد.
دوره آموزشی "تربیت اساتید گفتمان دینی" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین، حجت‌الاسلام سید محمد میربد گفت: یکی از دغدغه های حوزه تبلیغ دین پوشش تبلیغی مدارس به‌ویژه مدارس مقطع متوسطه است.

وی افزود: نزدیک به ۱۰سال است که گفتمان های دینی برگزار می‌شود و مسائل ضروری همانند تعلیم و تربیت محور این گفتمان ها است.

میربد با ارائه آماری از برگزاری گفتمان های دینی گفت: به علت کمبود اعتبارات فرهنگی تعداد برگزاری گفتمان های دینی از دو هزار و ۶۰۰ گفتمان به ۳۹۰ گفتمان در سال گذشته تقلیل پیدا کرد.
وی با اشاره به ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش برای تبلیغ دینی گفت: باید این ظرفیت حمایت شود و حضور کارشناسان دینی در مدارس با یک تمرکز و تدبیر بهتر انجام شود.

میربد با بیان اینکه ۳۰ نفر از اساتید حوزه دین در سه کارگاه آموزشی با موضوع نحله های انحرافی، زرتشت، مسیحیت و تصوف شرکت کردند، گفت: استفاده از اساتید گفتمانی بومی به برگزاری گفتمان های بیشتر در مدارس و کاهش هزینه ها منجرمی شود.

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان گفت: سه دوره آموزشی تربیت اساتید گفتمان دینی برای معلمان مدارس، اساتید دانشگاه و مبلغان و ائمه جمعه برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۰:۰۳

7 Mar 2020