۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۰۸۹۱
تقلا برای رسیدن:

برای خطوط شلوغ اتوبوس شهرکرد باید فکری کرد

به موقع رسیدن سر کار و درس و مدرسه بیشترین دغدغه مسافران برخی خطوط اتوبوس رانی شهرکرد شده است.
برای خطوط شلوغ اتوبوس شهرکرد باید فکری کرد
به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز، هر روز صبح در شهرکرد مسافرانی که اتوبوس های خط واحد را برای رسیدن به محل کار و درس خود انتخاب میکنند باید علاوه بر نگرانی های روزمره خود، نگرانی مهم دیگری را هم به جان بخرند. و آن اینکه آیا اتوبوسی که در راه است به اندازه کافی، حتی به اندازه ایستادن سرپا؛ ظرفیت خواهد داشت تا آنان را با خیال راحت به مقصد برساند؟!

البته مشکل شلوغی اتوبوس ها در ساعات اولیه صبح که به دلیل آغاز فعالیت های روزانه مردم بوجود می آید، مربوط به همه خطوط نیست. بلکه این مشکل در برخی خطوط پر مسافر مانند ترمینال آزادی (فارسان) به میدان معلم، ترمینال فارسان به ترمینال غرب (سامان)، میرآباد غربی حافظ به ترمینال آزادی و چالشتر به شهرکرد بصورت بغرنجی خودنمایی میکند.

مسافری که در آن هوای سرد صبح در ایستگاه منتظر ایستاده است با رسیدن اتوبوس متوجه میشود که نه تنها جایی برای نشستن نیست که حتی جایی برای ایستادن سرپا نیز در این اتوبوس ها وجود ندارد و این سرآغازی است بر دیر رسیدن به کار و درس و مشکلات پس از آن.

به نظر میرسد مسئولین محترم سازمان اتوبوسرانی شهرکرد و حومه بتوانند با یک برنامه ریزی منسجم تر این مشکل را حل کنند. به عنوان یک راه حل، از آنجایی که این مشکل فقط در برخی ساعات خاص از روز و یا اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم بین ساعات شش و ۴۵ تا هفت و ۴۵ دقیقه و ۱۲ تا ۱۳/۳۰ ظهر که ساعات آغاز و تعطیلی مدارس است بروز می کند، مسئولین محترم بتوانند با کاهش فاصله زمانی بین حرکت اتوبوس ها در ساعات یاد شده این معضل را رفع و مردم و دانش آموزان را از دغدغه نرسیدن بموقع سر کار و درس نجات دهند.

به هر حال هر چند بروز چنین مشکلاتی در عرصه خدمات شهری، موضوع غیر قابل پیش بینی نیست اما چاره جویی مسولان مربوطه میتواند کمک موثری در رفع آن و جلب رضایت مردم باشد.

انتهای خبر/





جهانبین,شهرکرد,اتوبوس,اتوبوسرانی,شلوغ,معضل,دم,صبح,ظهر,تعطیلی,مدارس,مدرسه,کار,مردم,شغل,بموقع,موقع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۴۱

27 Dec 2019