۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۰۳۷۲
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مکتب انسان ساز بسیج، الگویی برای ملت های آزاده جهان است

استاندار استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، هفته بسیج را نماد همبستگي و هم پيماني ملت براي رسيدن به آرمان هاي متعالي در پهنه هاي جهاني عنوان کرده است.
مکتب انسان ساز بسیج، الگویی برای ملت های آزاده جهان است

به گزارش جهانبین نیوز، در پيام قاسم سليماني دشتكي آمده است: بسيج شجره طيبه اي است كه امام خميني (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ براي دفاع از انقلاب و دستاورد هاي آن، اين نهاد مقدس را بنيان نهادند و به تعبير آن پير فرزانه، مدرسه عشق شد.

در ادامه پيام ياد شده آمده است: مكتب انسان ساز بسيج در تمام زمان ها و مكان ها الگويي براي ملت هاي آزاده جهان بوده و نهضت هاي آزادي بخش دنيا با تأسي از آن و با پيروي از ولايت در مقابل استكبار قد علم كرده و به سمت افق هاي آزادي و افتخار گام برمي دارند.

سليماني دشتكي در بخش ديگري از پيام خود آورده است: امروز بسيج در عرصه هاي فرهنگي، علمي و سياسي عامل تأثيرگذاري در جامعه اسلامي بوده، به طوري كه تربيت شدگان اين مكتب انسان ساز، با تداوم راه شهيدان، مانند گذشته پر افتخار بسيجيان، در دفاع از دين و ميهن و در دفاع از انقلاب و اسلام در جبهه اي ديگر با رويكرد فرهنگي و سياسي فعاليت مستمر مي كنند.

در ادامه پيام استاندار چهارمحال و بختياري آمده است: هفته بسيج نماد همبستگي و هم پيماني يك ملت براي رسيدن به آرمان هاي متعالي در پهنه هاي جهاني بوده كه در آن روح حماسه و ايثار براي رسيدن به زندگي همراه با رشد و بالندگي در تمامي عرصه هاي اجتماعي، فرهنگي، امنيتي و اقتصادي در پيش روي تمامي انسان هاي آزادي خواه و عدالت طلب قرار مي گيرد.

همچنين در اين پيام آمده است: تاريخ بيش از سه دهه اخير كشور مملو از صفحات پيروزي و سربلندي براي ميهن اسلامي بوده كه تنها با حضور بسيج و بسيجي نگاشته شده است.

در بخش بعدي پيام سليماني دشتكي آمده است: جمهوري اسلامي به دليل پيگيري آرمان هاي عدالت خواهانه، همواره مورد خشم سلطه گران جهاني و در رأس آن ها آمريكا قرار داشته و اين زورگويان براي تسليم كردن ملت، انواع فشارهاي سياسي و فرهنگي را بر كشور ما وارد كرده اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۵:۲۶

27 Dec 2019