کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مکتب انسان ساز بسیج، الگویی برای ملت های آزاده جهان است

1 آذر 1392 ساعت 14:03

استاندار استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، هفته بسیج را نماد همبستگي و هم پيماني ملت براي رسيدن به آرمان هاي متعالي در پهنه هاي جهاني عنوان کرده است.



به گزارش جهانبین نیوز، در پيام قاسم سليماني دشتكي آمده است: بسيج شجره طيبه اي است كه امام خميني (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ براي دفاع از انقلاب و دستاورد هاي آن، اين نهاد مقدس را بنيان نهادند و به تعبير آن پير فرزانه، مدرسه عشق شد.

در ادامه پيام ياد شده آمده است: مكتب انسان ساز بسيج در تمام زمان ها و مكان ها الگويي براي ملت هاي آزاده جهان بوده و نهضت هاي آزادي بخش دنيا با تأسي از آن و با پيروي از ولايت در مقابل استكبار قد علم كرده و به سمت افق هاي آزادي و افتخار گام برمي دارند.

سليماني دشتكي در بخش ديگري از پيام خود آورده است: امروز بسيج در عرصه هاي فرهنگي، علمي و سياسي عامل تأثيرگذاري در جامعه اسلامي بوده، به طوري كه تربيت شدگان اين مكتب انسان ساز، با تداوم راه شهيدان، مانند گذشته پر افتخار بسيجيان، در دفاع از دين و ميهن و در دفاع از انقلاب و اسلام در جبهه اي ديگر با رويكرد فرهنگي و سياسي فعاليت مستمر مي كنند.

در ادامه پيام استاندار چهارمحال و بختياري آمده است: هفته بسيج نماد همبستگي و هم پيماني يك ملت براي رسيدن به آرمان هاي متعالي در پهنه هاي جهاني بوده كه در آن روح حماسه و ايثار براي رسيدن به زندگي همراه با رشد و بالندگي در تمامي عرصه هاي اجتماعي، فرهنگي، امنيتي و اقتصادي در پيش روي تمامي انسان هاي آزادي خواه و عدالت طلب قرار مي گيرد.

همچنين در اين پيام آمده است: تاريخ بيش از سه دهه اخير كشور مملو از صفحات پيروزي و سربلندي براي ميهن اسلامي بوده كه تنها با حضور بسيج و بسيجي نگاشته شده است.

در بخش بعدي پيام سليماني دشتكي آمده است: جمهوري اسلامي به دليل پيگيري آرمان هاي عدالت خواهانه، همواره مورد خشم سلطه گران جهاني و در رأس آن ها آمريكا قرار داشته و اين زورگويان براي تسليم كردن ملت، انواع فشارهاي سياسي و فرهنگي را بر كشور ما وارد كرده اند.


کد مطلب: 10372

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10372/مکتب-انسان-ساز-بسیج-الگویی-ملت-های-آزاده-جهان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir