۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۰۰۷۹

جهان غرب، برای اسلام هراسی از همه ابزار استفاده می کند

حجت الاسلام محمد همتیان در جمع عزاداران حضرت سیدالشهداء علیه السلام در مسجد جامع شهرکرد گفت: جهان غرب، برای اسلام هراسی از همه ابزار استفاده می کند.
جهان غرب، برای اسلام هراسی از همه ابزار استفاده می کند
به گزارش جهانبین؛ استاد اخلاق حوزه علمیه با تسلیت ایام سوگواری سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش به اهمیت قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: اقامه نماز و احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، دو ویژگی مهم قیام عاشوراست.
حجت الاسلام والمسلمین محمد همتیان افزود: با اقامه امربه معروف و نهی از منکر ، جامعه اسلامی رشد و تعالی پیدا می کند.
وی ، با اشاره به ترفندهای استکباری در بی اهمیت کردن احکام نورانی اسلام، ادامه داد:دشمنان از همه ابزار برای رسیدن به نیات شوم خود بهره می گیرند.
معاون تذهیب حوزه علمیه قم اظهار داشت: دشمنان از سینمای هالیود،بازی های رایانه ای و ابزار مختلف فرهنگی تبلیغی بعنوان وسیله ای برای مقابله با اسلام، قرآن و عترت استفاده می کنند.

وی ادامه داد: بحمدالله، قدرت اسلام به لطف و عنایت خداوند، فراگیر شده و با ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی، که برگرفته از قیام حضرت سیدالشهداء علیه السلام است، از مرزهای ایران عبور کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین همتیان گفت: گرایش به اسلام در جهان رو به فزونی است و این گرایش به دین مبین اسلام به حدی رسیده که استکبار جهانی از اسلام گرایان سخت به وحشت افتاده و ابراز نگرانی می‏کند.
وی افزود: دشمنان از جمله آمریکا و جهان غرب، برای اسلام هراسی؛ سلفی ها و وهابی ها و افرادی را که هیچ رنگ و بویی از اسلام ناب ندارند به نام اسلام در جهان معرفی می کنند.
استاد حوزه و دانشگاه، از پدران، مادران، اساتید و علما خواست تا در بصیرت افزایی فرزندان و جامعه گام های بلندتری برداشته و اجازه ندهند، دشمنان اسلام به اهداف و نیات شوم خود دست یابند.
گفتنی است: این مراسم با ذکر روضه و مصیبت، نوحه خوانی، سینه زنی و راه اندازی هیئت از مسجد جامع به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهم ادامه یافت.
شایان ذکر است: مراسم سوگواری به مدت ۲ماه با همت پایگاه شهداء و هیئت رزمندگان اسلام استان در مسجد جامع شهرکرد همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۵:۲۷

26 Dec 2019