کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهان غرب، برای اسلام هراسی از همه ابزار استفاده می کند

18 آبان 1392 ساعت 14:03

حجت الاسلام محمد همتیان در جمع عزاداران حضرت سیدالشهداء علیه السلام در مسجد جامع شهرکرد گفت: جهان غرب، برای اسلام هراسی از همه ابزار استفاده می کند.


به گزارش جهانبین؛ استاد اخلاق حوزه علمیه با تسلیت ایام سوگواری سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش به اهمیت قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: اقامه نماز و احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، دو ویژگی مهم قیام عاشوراست.
حجت الاسلام والمسلمین محمد همتیان افزود: با اقامه امربه معروف و نهی از منکر ، جامعه اسلامی رشد و تعالی پیدا می کند.
وی ، با اشاره به ترفندهای استکباری در بی اهمیت کردن احکام نورانی اسلام، ادامه داد:دشمنان از همه ابزار برای رسیدن به نیات شوم خود بهره می گیرند.
معاون تذهیب حوزه علمیه قم اظهار داشت: دشمنان از سینمای هالیود،بازی های رایانه ای و ابزار مختلف فرهنگی تبلیغی بعنوان وسیله ای برای مقابله با اسلام، قرآن و عترت استفاده می کنند.

وی ادامه داد: بحمدالله، قدرت اسلام به لطف و عنایت خداوند، فراگیر شده و با ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی، که برگرفته از قیام حضرت سیدالشهداء علیه السلام است، از مرزهای ایران عبور کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین همتیان گفت: گرایش به اسلام در جهان رو به فزونی است و این گرایش به دین مبین اسلام به حدی رسیده که استکبار جهانی از اسلام گرایان سخت به وحشت افتاده و ابراز نگرانی می‏کند.
وی افزود: دشمنان از جمله آمریکا و جهان غرب، برای اسلام هراسی؛ سلفی ها و وهابی ها و افرادی را که هیچ رنگ و بویی از اسلام ناب ندارند به نام اسلام در جهان معرفی می کنند.
استاد حوزه و دانشگاه، از پدران، مادران، اساتید و علما خواست تا در بصیرت افزایی فرزندان و جامعه گام های بلندتری برداشته و اجازه ندهند، دشمنان اسلام به اهداف و نیات شوم خود دست یابند.
گفتنی است: این مراسم با ذکر روضه و مصیبت، نوحه خوانی، سینه زنی و راه اندازی هیئت از مسجد جامع به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهم ادامه یافت.
شایان ذکر است: مراسم سوگواری به مدت ۲ماه با همت پایگاه شهداء و هیئت رزمندگان اسلام استان در مسجد جامع شهرکرد همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.


کد مطلب: 10079

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10079/جهان-غرب-اسلام-هراسی-همه-ابزار-استفاده-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir