۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۹۱۱۰

گزارش تصویری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بروجن

 همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور فرمانده تیپ ۴۴سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری،فرمانده سپاه بروجن و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محل سیاسرد بروجن افتتاح شد.
این نمایشگاه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 تا تاریخ یکشنبه 7 مهر برای بازدید عموم دایر است.









سرهنگ محمدحسین پور فرمانده ناحیه سپاه بروجن هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم با زندگی ویاد شهداءوحماسه ها ی دفاع مقدس عنوان کرد.

وی گفت :این نمایشگاه در بخش های متنوع از جمله جنگ نرم، سبک زندگی، ایثارگران، دانش آموزی، فرهنگی، یادمان، ماکت عملیات تیپ ۴۴ استان، جنگ افزارهای گوناگون، و دیگر بخشها در معرض دید عموم است.

سردار علی محمد اکبری نیز در این مراسم گفت:هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب انقلاب و میهن اسلامی خویش قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

وی به حضور مقتدرانه رزمندگان این استان در شمال‌غرب کشور اشاره کرد و گفت: حضور یگان رزم سپاه استان در منطقه جاسوسان و دیگر مناطق عملیاتی به همراه دیگر یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمن را با تلفات زیاد از داخل مرزهای ایران اسلامی بیرون راند و امنیت را به این مناطق برگرداند.

به گزارش کلار:این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۲۲:۵۳:۵۳

22 Sep 2024