کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصویری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بروجن

4 مهر 1392 ساعت 11:56


 همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور فرمانده تیپ ۴۴سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری،فرمانده سپاه بروجن و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محل سیاسرد بروجن افتتاح شد.
این نمایشگاه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 تا تاریخ یکشنبه 7 مهر برای بازدید عموم دایر است.









سرهنگ محمدحسین پور فرمانده ناحیه سپاه بروجن هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم با زندگی ویاد شهداءوحماسه ها ی دفاع مقدس عنوان کرد.

وی گفت :این نمایشگاه در بخش های متنوع از جمله جنگ نرم، سبک زندگی، ایثارگران، دانش آموزی، فرهنگی، یادمان، ماکت عملیات تیپ ۴۴ استان، جنگ افزارهای گوناگون، و دیگر بخشها در معرض دید عموم است.

سردار علی محمد اکبری نیز در این مراسم گفت:هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب انقلاب و میهن اسلامی خویش قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

وی به حضور مقتدرانه رزمندگان این استان در شمال‌غرب کشور اشاره کرد و گفت: حضور یگان رزم سپاه استان در منطقه جاسوسان و دیگر مناطق عملیاتی به همراه دیگر یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمن را با تلفات زیاد از داخل مرزهای ایران اسلامی بیرون راند و امنیت را به این مناطق برگرداند.

به گزارش کلار:این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد.


کد مطلب: 9110

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/9110/1/گزارش-تصویری-نمایشگاه-هفته-دفاع-مقدس-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir