۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۱۹۸۰

شهرستان کوهرنگ سفيد پوش شد/ارتباط 15 روستا قطع شد + تصاوير

فرماندار کوهرنگ با اشاره به مسدود شدن گردنه عسل‌کشان خاطرنشان کرد: بر اثر بارش برف گردنه عسل‌کشان در مسير چلگرد ـ سر آقاسيد مسدود و راه ارتباطي 15 روستا قطع شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، بارش برف و باران که از عصر پنجشنبه در کوهرنگ شروع شد اين شهرستان را سفيد پوش کرد.

ارتفاع برف در زردکوه به بيش از دو متر رسيده است و اين بارش باعث مسدود شدن گردنه عسل کشان شده است.

با آغاز بارش ها، فعاليت راهداران و اکيپ هاي امدادي آغاز شده است بطوريکه هم اکنون راهداران در گردنه هاي چري و شاه منصوري در حال بازگشايي جاده ها هستند.

ميزان بارش باران در شهر چلگرد به 150 ميليمتر رسيده است

مهري بابادي کارشناس هواشناسي کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: با آغاز بارش‌ها از صبح امروز 150 ميلي‌متر بارش در ايستگاه چلگرد از توابع کوهرنگ ثبت شد.

وي گفت: از صبح روز پنجشنبه تاکنون بيش از 40 سانتي‌متر برف در گردنه چري و شاه‌منصوري باريد که بر اثر بارش باران اکنون تنها بيش از 20 سانتي‌متر از اين مجموع بر روي زمين است چرا که بارش باران باعث آب شدن برف ها مي شود.

مهري بابادي افزود: در منطقه کوهرنگ نيز حدود 20 سانتي‌متر برف باريد که اکنون تنها 5 سانتي‌متر از آن روي زمين است.

ارتباط بيش از 15 روستا در کوهرنگ قطع شده است.

مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ هم در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، با درخواست خوداري از سفرهاي غير ضروري، گفت: تردد در گردنه چري و شاه‌منصوري به سختي و با زنجير چرخ امکان‌پذير است.

زمان‌پور با اشاره به مسدود شدن گردنه عسل‌کشان خاطرنشان کرد: بر اثر بارش برف گردنه عسل‌کشان در مسير چلگرد ـ سر آقاسيد مسدود و راه ارتباطي 15 روستا قطع شد.

مرتضي زمان‌پور با بيان اينکه تمام محورهاي مواصلاتي کوهرنگ باز است، اظهار داشت: بر اثر بارش برف و باران جاده مناطق سه‌جو و گاو شير بخش بازفت مسدود و راه ارتباطي 7 روستا بخش بازفت قطع شده است.

وي با اشاره به بارش شديد باران و برف در کوهرنگ و خطر سيلاب افزود: بارندگي شديد است اما تاکنون سيلاب جاري نشده است.

انتهاي پيام/610ک
 
  • بارش برف کوهرنگ

    بارش برف کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۱۱:۳۲

26 Apr 2024