۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۳۱۵۳۹
باحضور گسترده اقشار مختلف مردم

راهپيمايي 13 آبان در اردل برگزار شد+تصاوير

راهپيمايي گسترده و پرشور 13 آبان با حضور قشرهاي مردم ، دانش آموزان و دانشجويان در شهرستان اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، مردم شهرستان اردل امروز (پنج شنبه) ۱۳ آبان با حضور گسترده و سر دادن شعارهاي انقلابي در مسير بلوار شهدا تا حسينيه شهدا اين شهر انزجار خود را از سياست هاي زياده خواهانه و استکباري آمريکا و رژيم نامشروع اسرائيل اعلام کردند.

در اين راهپيمايي پلاکاردهاي "مرگ بر آمريکا"، "مرگ بر اسرائيل"، "خامنه‌اي خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است"، "وصيت تمامي شهيدان پيروي از رهبري است و قرآن"، به چشم مي‌خورد.

قشرهاي مختلف مردم از پير و جوان، دانش‌آموز و دانشجو در راهپيمايي ۱۳ آبان ماه شرکت کردند تا بار ديگر از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايران دفاع کنند و به کشورهاي بيگانه بفهمانند که کشور ايران زير بار ظلم و زور نمي‌رود.

شعارهايی ازجمله "ولايت فقيه اصل دين است محور اتحاد مسلمين است"؛ "در سنگر ولايت تسليم اهل بيتيم"، "مدافع سر سخت حريم اهل بيتيم"؛ "ما پيرو حسينيم، ذلت نمي‌پذيريم"، در اين راهپيمايي طنين‌‌انداز شد.

شرکت کنندگان در راهپيمايي ۱۳ آبان در پايان، با آتش کشيدن پرچم هاي آمريکا و اسرائيل و صدور قطعنامه اي، حمايت خود را از کشورهاي ستمديده اعلام کردند و خشم و نفرتشان را نسبت به استکبار جهاني و اياديشان به نمايش گذاشتند.

شايان ذکر است مراسم راهپيمايي ۱۳ آبان بصورت همزمان در ۲۰ نقطه شهري و روستايي شهرستان با حضور با شکوه مردم برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۰:۴۲

15 Jan 2020