۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۲۱۹۵
فرماندار شهرستان کوهرنگ خبر داد:

استقبال 150 هزار مسافر از جاذبه‌هاي گردشگري کوهرنگ+تصاوير

فرماندار کوهرنگ گفت: در دو روز تعطيلات يازدهم و دوازدهم ارديبهشت بيش از 150 هزار گردشگر و مسافر از جاذبه‌هاي گردشگري شهرستان کوهرنگ بازديد کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مرتضي زمان‌پور فرماندار کوهرنگ با اشاره به اينکه شهرستان کوهرنگ در فصل تابستان يکي از نقاط مناسب گردشگري در چهارمحال و بختياري محسوب مي‌شود، اظهار داشت: در تعطيلات هفته گذشته بيش از 150 هزار گردشگر و مسافر وارد شهرستان کوهرنگ شد.
 
فرماندار کوهرنگ گفت: متأسفانه اين شهرستان علي‌رغم دارا بودن جاذبه‌هاي گردشگري فراوان، فاقد امکانات و زيرساخت‌هاي مناسب گردشگري است که جوابگوي اين تعداد مسافر و گردشگر نبوده و حتي در برخي مکان‌ها خدمات کافي به مسافران ارائه نمي‌شود که از اين موضوع نگران هستيم.
 
زمان‌پور خاطرنشان کرد: اين شهرستان با جمعيت ۳۵ هزار نفري ميزبان بيش از ۱۵۰ هزار گردشگر بوده که اين ورود گردشگر نسبت به سال گذشته رشد ۱۱۰ درصدي داشته است.
 
وي افزود: ظرفيت تمامي هتل‌ها، مهمانسراها، خانه‌هاي استيجاري، خانه معلم و مدارس اين شهرستان تکميل است و حتي در پارک‌ها و سطح شهر جاي هيچگونه چادرزني و اسکان وجود ندارد.
 
فرماندار کوهرنگ با اشاره به وجود مناطق گردشگري شيخ عليخان و چشمه ديمه در کوهرنگ، خاطرنشان کرد: از مسئولان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خواستار توجه ويژه و تأمين امکانات ويژه گردشگري به اين شهرستان هستيم.
 

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۵:۰۳:۱۸

27 Apr 2024