۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۳۰۷۵۴

صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي کوهرنگ برگزار شد + تصاوير

همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم صبحگاه مشترک با حضور اعضاي شوراي تامين، پرسنل سپاه پاسداران، نيروهاي انتظامي و خانواده هاي شاهد و ايثارگر و جانبازان انقلاب اسلامي در محل سپاه پاسداران ناحيه کوهرنگ برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در حاشيه مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي کوهرنگ که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحيه کوهرنگ برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، با بيان اين که دفاع مقدس به صورت تهاجمي صورت گرفت، افزود: صدام حلقه به گوش استکبار جهاني بود و جنگ هشت ساله توسط شرق و غرب و ايادي منطقه بر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي صورت گرفت.
 
وي تصريح کرد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس به بهانه اروند رود توسط صدام ايجاد شد و اين در حال است که اروند رود بهانه بود و استکبار جهاني از تفکر اسلام ناب محمدي که امام راحل به دنيا معرفي کرد هراسان بود.
 
سرهنگ نظري ادامه داد: امامت و ولايت، حضور مردم در صحنه و ايمان مردم به اسلام سه رکن اصلي اقتدار نظام اسلامي است که در طول هشت سال دفاع مقدس با داشتن آنها به پيروزي رسيديم.
 
فذرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ خاطرنشان کرد: استکبار جهاني براي ضربه زدن ارکان اصلي نظام اسلامي وارد ميدان شد تا با نفوذ در انقلاب اسلامي ضربه خود را وارد کند تا بتواند به اهدافش برسد.
 
وي به نقش اثربخش ايران در جنگ سوريه عليه داعش اشاره کرد و بيان داشت: رزمندگان هشت کشور مسلمان با محوريت ايران و در زير چتر ولايت در بيخ گوش رژيم غاصب صهيونيستي در خيابانهاي حلب با استکبار جهاني در حال مبارزه هستند.
 
نظري ادامه داد: تحقق گفتمان امام راحل و نتيجه ايستادگي ملت ايران اسلامي امروز سبب شد که اسلام ناب محمدي در سراسر جهان انتشار پيدا کرده و در مسير ترويج قرار گيرد.
 
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
 
  • صبحگاه مشترک سپاه ناحیه کوهرنگ

    صبحگاه مشترک سپاه ناحیه کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۳۷:۰۳

27 Apr 2024