۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۴۵۰۶
به ميزباني هلال احمر شهرستان اردل صورت گرفت

برگزاري مرحله استاني المپياد طرح دادرس در اردل

المپياد طرح ملي دادرس با حضور دانش اموزان مقطع متوسطه از 9 شهرستان استان به ميزباني هلال احمر شهرستان اردل برگزار گرديد.
به گزارش جهانبین نیوز، برجعلي ظفري رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل در حاشيه اين برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: طرح دادرس با مشارکت آموزش و پرورش و با هدف آموزش دوره هاي امدادي به دانش آموزان در مواجهه با بلاياي طبيعي و غيرطبيعي و بحران ها در روزهاي سخت اجرا مي شود.

ظفري افزود: اين طرح در مدارس متوسطه اول اجرا و دانش آموزان با تيم هاي ۱۴ نفره آموزش هاي لازم را توسط مربيان خود فرا مي گيرند.

وي با بيان اينکه مربيان طرح دادرس، آموزش هاي لازم در زمينه امداد و نجات را به دانش اموزان ارائه مي دهند، گفت: اين قشر از جامعه با فرا گرفتن آموزشهاي لازم مي توانند يکي از شعارهاي هلال احمر که "هر خانوده، يک امدادگر" است، را محقق سازد و در هنگام بروز حوادث باعث کاهش آسيب هاي احتمالي شود.

ظفري افزود: هدف از اجراي اين طرح افزايش سطح ايمني و کاهش خطرپذيري مدارس استان با تکيه بر تربيت تيم هاي دانش آموزي آماده براي مقابله با حوادث، توسعه و ترويج ظرفيت هاي خود امدادي در ميان دانش آموزان و ساماندهي تيم هاي اوليه مديريت بحران که برخوردار از مهارت هاي گروهي مي باشند.

در اين المپياد استاني دانش آموزان دختر و پسر ۹ شهرستان به رقابت پرداختند و در پايان به تيم هاي برتر جوايز نفيسي اهدا شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۰۵

27 Dec 2019