۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۱۸۵۰
همزمان با گراميداشت هفته بسيج

نمايشگاه اقتصاد مقاومتي در بروجن گشايش يافت+عکس

همزمان با گراميداشت هفته بسيج نمايشگاه اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي در حسينيه ثارالله بروجن گشايش يافت.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با سومين روز از هفته بسيج نمايشگاه اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي با حضور فرمانده سپاه بروجن، فرماندار، رئيس صنعت، معدن و تجارت، رئيس اداره کار و تعاون، مدير کتابخانه هاي عمومي و جمع ديگري از مسئولين در حسينيه ثارالله بروجن گشايش يافت.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن در آيين افتتاحيه اين نمايشگاه به خبرنگار کلار، گفت: هدف از برپايي اين نمايشگاه به کارگيري خيل عظيم جوانان کشور در راستاي تقويت شغل هاي کشاورزي، دامپروي و کوتاه کردن دست دشمن از نفوذ در کشور است.

سرهنگ پاسدار علي کيهاني افزود: تلاش مي کنيم با به کار گيري جوانان در بحث اقتصاد مقاومتي قدرت نفوذ دشمن را در کشور مخصوصا در بعد اقتصادي کاهش دهيم.

وي با تاکيد بر اين که همه بايد تلاش کنيم تا وابستگي ها کاهش يابد، ادامه داد: حفظ توسعه پايدار کشور جز با توجه به اقتصاد مقاومتي محقق نمي شود.

کيهاني بيان کرد: در غرفه هاي اين نمايشگاه عمدتا توليدات بسيجيان در حوزه هاي مختلف شهرستان بروجن ارائه شده است.

فرمانده سپاه بروجن، ويزيت رايگان با رويکرد طب اسلامي، مديريت و مشاوره طرح هاي اقتصاد مقاومتي، غرفه بسيج اصناف، غرفه حوزه هاي بسيج دانش آموزي، صنايع دستي، جنگ نرم و نمايشگاه کتاب را از جمله غرفه هاي داير شده در اين نمايشگاه برشمرد

کيهاني با بيان اين که طرح هاي بسياري با تسهيلات بسيج در بروجن به توليد رسيده است، گفت: توليداتي که امروز به ثمر رسيده به اقتصاد کشور کمک موثري مي کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۴۹:۲۲

27 Apr 2024