۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۲۴۷۵۹
گزارش تصويري;

مراسم توديع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهري اردل برگزار شد

مراسم توديع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهري اردل با حضورخانواده معظم شهدا، فرمانده سپاه و فرماندهان پايگاه بسيج در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در اين مراسم ضمن تبريک به مناسبت عيد با سعادت غديرخم خلاقيت،ايثار،احساس تکليف کردن و مردمي بودن را از جمله مزيت هاي بسيج دانست و افزود :بسيجي به عشق ولايت و براي دفاع از حريم ولايت و نظام و ادامه راه شهدا از کسي که بخواهد چراغ بسيج را روشن نگه دارد تبعيت کرده است .

جمشيدي با تاکيد بر اين که در نظام جمهوري اسلامي ايران ولايت ، مردم ، سپاه و بسيج در کنار هم هستند اظهار داشت : دشمن از روشن بودن چراغ پايگاه هاي بسيج هراس دارد و مي داند اگر کوچک ترين تخطي به اين کشور کند ، آحاد اين ملت کارهاي خود را تعطيل مي کنند و براي دفاع از اين نظام مبارزه خواهند کرد .

وي در ادامه با اشاره به فاجعه منا و سخنان اخير رهبري در اين خصوص اظهار داشت:سخنان رهبري زنگ هشداري بود براي دولت جنايتکار آل سعود و اين فاجه اي که اخيرا رخ داد دليل آن بي کفايتي و بي مديريتي رژيم آل سعود بود که تمامي اين فتنه به سرکردگي امريکا برنامه ريزي شده است تا بين جهان اسلامي اختلاف ايجاد کند.

در اين مراسم از زحمات مسلم محمدي فرمانده سابق حوزه مقاومت بسيج شهري اردل تقدير شد عليمراد اسدي به عنوان فرمانده جديد اين حوزه معرفي شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۵۵:۱۸

26 Apr 2024