۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۳۱۵۶۲
گزارش تصویری:

رزمايش الي بيت المقدس 5 در فارسان برگزار شد

رزمايش دو روزه الي بيت المقدس گردانهاي بسيج شهرستان فارسان با شعار عاشقان حسيني و با حضور مسئولين شهرستاني برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رزمايش دو روزه الي بيت المقدس گردان هاي بسيج شهرستان فارسان با شعار عاشقان حشيني و با حضورگردان تاکتيکي بيت المقدس و الزهرا در چشمه قلعه اين شهرستان با موفقيت به پايان رسيد.

مرحله نهايي اين رزمايش با انجام مراسم صبحگاه مشترک با حضور سردار کريمي، امام جمعه فارسان و باباحيدر، فرماندار، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي دکتر کاظمي و ساير مسئولان شهرستان فارسان برگزار شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان با اعلام رمز «يا محمد رسول الله (ص)» فرمان آغاز مرحله اصلي رزمايش الي بيت المقدس در  فارسان را صادر کرد.

موسي انصاري در اين مراسم گفت: رزمايش الي بيت المقدس با حضور بسيجيان شهرستان فارسان برگزار شد که در روز اول فراخوان، مباحث آموزشي و مرور برنامه ها و در روز دوم مرحله اصلي رزمايش پس از صبحگاه مشترک به اجرا درآمد.

وي  اظهار داشت: در اين رزمايش عمليات هاي کمين و ضد کمين،‌ دفاع از کوي و برزن، تک به هدف براي بازپس گيري، پدافند عامل و غيرعامل، ‌مقابله با ناآرامي ها و اغتشاشات، تأمين جاده و ايست و بازرسي و ضد استقرار را تمرين کردند.

وي گفت: با اين رزمايش گوشه اي از اقتدار و توانمندي‌هاي بسيج به نمايش گذاشته شد و بسيجيان شهرستان فارسان به خوبي وظايف محوله را اجرا کردند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۶:۵۹

20 Jan 2020