۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۳۰۵۷۲
گزارش تصويري/

برترين سراينده‌هاي شعر گويشي تمدار بيت تجليل شدند

دهمين جشنواره ادبي شعر گويشي منطقه‌اي تمدار بيت شهرستان اردل به کار خود پايان داد و از برگزيدگان اين جشنواره تجليل به عمل آمد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، آئين اختتاميه دهمين جشنواره تمدار بيت، باحضور مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و ارزيابي استانداري چهارمحال و بختياري، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان،رئيس جهاد دانشگاهي استان، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزي، مسئولين شهرستان و جمعي از شاعران و اهالي فرهنگ و ادب در سالن مهرگان شهرستان اردل برگزار شد.

در اين جشنواره در بخش آزاد مجيد فرخ‌وند از خوزستان، صادق اميري از شهرستان لردگان و مريم موسوي از خوزستان مقام‌هاي اول تا سوم کسب کردند.

و در بخش آييني اين جشنواره نيز کيومرث عيسي پره از خوزستان، مرتضي خادمي از فارس و يعقوب کريمي از چهارمحال و بختياري مقام اول تا سوم را کسب نمودند که در پايان با حضور مسئولين استاني و شهرستاني با اهدا تنديس، جايزه نقدي و لوح سپاس از آنها تجليل به عمل امد.

در اين مراسم يکي از اثرهاي زيباي خوشنويسي استاد قاسم همتي به فرماندارشهرستان قصر قند از توابع استان سيستان و بلوچستان که در اين جشنواره شرکت کردند اهدا شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۲۳:۰۷

26 Apr 2024