۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۲۷۷۹۲
مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

غرس بيش از 40 اصله نهال در فارسان به مناسبت هفته درختکاري

به همت بسيج سازندگي و با حضور جمعي از پايوران، رئيس و کارکنان منابع طبيعي شهرستان فارسان تعداد بيش از 40 اصله نهال در حوزه امام علي (ع) غرس شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد ترابي مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت: اين کار به مناسبت هفته درختکاري و با هدف حفظ و حراست از محيط سبز  و احياي منابع طبيعي  در شهرستان انجام شد.

وی افزود: در حقيقت محيط طبيعي و جنگل‌ها منابع تسويه‌کننده هواي آلوده هستند وبه مثابه شش‌هايي که در بدن فعاليت  دارند عمل  مي‌نند و اگر در اين زمينه کوتاهي کنيم در حقيقت خودمان را از هواي پاک وسالم محروم ساختيم.

وي تصريح کرد: شايد کوتاهي ما در حفظ و نگهداري از محيط طبيعي و جنگل‌ها متوجه ما نشود اما قطعا نسل‌هاي آينده و فرزندان‌مان با توجه به شرايط پيشرفت تکنولوژي و توليد آلاينده‌هايي که بشر فکري به حال آنها نکرده از اين آسيب بسيار متضرر خواهند شد وحتي زندگي تمام موجودات در اين کره خاکي نيز به خطر مي‌افتد.

وي در پايان با دعوت از همه همشهريان خصوصا بسيجيان نسبت به کاشت نهال خاطرنشان کرد: مهمتر از کاشت نهال، نگهداري از آن است چرا که سال‌ها طول مي‌کشد تا يک نهال تنومند شود و در سالم‌سازي هوا و توليد اکسيژن موثر باشد با توجه به اين امر وظيفه اصلي ما علاوه‌بر کاشت، نگهداري و حفاظت از منابع طبيعي خصوصا جنگل‌ها مي‌باشد.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۵۳:۲۳

27 Apr 2024