۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۳۹۶۳۵
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

تقواي الهي بارزترين ويژگي اخلاقي شهيد بهشتي بود

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: تقوای الهی بارزترین ویژگی اخلاقی این مجاهد راه حق بود که باعث می‌شد تمام‌کارهای خود را برای رضایت خدا انجام دهد.
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي در مراسم بزرگداشت شهداي هفتم تير و هفته قوه قضائيه در مسجد و مصلا امام حسين (ع) شهر فارسان ظهار کرد: شهيد بهشتي شخصيت ممتاز و کم‌نظيري براي انقلاب بود.
 
وي با گراميداشت واقعه هفت‌تير 1360 که در آن شهيد بهشتي و 72 تن از ياران امام راحل (ره) به شهادت رسيدند، تصريح کرد: هدف دشمنان که قبل از اين واقعه ترور نافرجامي عليه رهبري فعلي انقلاب داشتند، خفه کردن صداي انقلاب و اسلام ناب محمدي (ص) بود که توسط امام راحل براي ملت ايران به ارمغان آورده شده بود و توسط ياران باوفايش نيز ترويج مي‌شد.

یوسفی با اشاره به ويژگي خاص اخلاقي شهيد بهشتي افزود: تقواي الهي بارزترين ويژگي اخلاقي اين مجاهد راه حق بود که باعث مي‌شد تمام‌کارهاي خود را براي رضايت خدا انجام دهد.
 
وي اضافه کرد: بدون تقوا انسان دچار طغيان و تباهي آن دامن‌گير جامعه و حتي مملکت‌هاي ديگر مي‌شود.
 
یوسفی با بيان اينکه بهشتي انسان خودساخته‌اي بود، ادامه داد: شهيد آيت‌الله دکتر بهشتي معمار قضاوت اسلامي و قوه قضاييه است.
 
وی با تأکيد بر اهميت و ارزش قوه قضاييه و دادگستري در کشور گفت: اساسي‌ترين وظيفه دستگاه قضايي کشور، برقراري و اجراي عدالت است.
 
یوسفی افزود: مردم و مسئولان بدانند که اگر دشمن موفق به نفوذ شود، به هيچ‌کس رحم نمي‌کند بنابراين جدي گرفتن هشدارهاي رهبري در خصوص مسئله نفوذ دشمن، بسيار ضروري است.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۴:۵۰

4 Feb 2020