۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۲۰۶۵۱

90برنامه در دهه فجر توسط سپاه شهرستان فارسان اجرا مي شود

با توجه به فرا رسيدن ايام الله دهه فجر فرمانده ، کارکنان سپاه و جمعي از فرماندهان پايگاههاي مقاومت بسيج با حجت الاسلام حسين جمالي زاده امام جمعه شهرستان فارسان ديدار کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان در ابتداي اين ديدار گفت: به مناسبت سي و ششمن سالگرد پيروي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران، ۹۰ عنوان برنامه مختلف توسط سپاه فارسان اجرا خواهد شد.

سرهنگ لهراسب سليماني افزود : انقلاب اسلامي ايران معجزه اي بود که با رهبري امام (ره) توانست همه توطئه ها و آرزوهاي دشمنان را نقش برآب کند و اين انقلاب توانسته است تبديل به الگويي براي آزادي خواهان جهان شود.

وي اضافه کرد : آنچه تا کنون سبب شده تا انقلاب اسلامي ايران در امان بماند و پويايي خود را حفظ نمايد، رهبري داهيانه خميني کبير (ره) وخلف صالحش حضرت آيت الله امام خامنه اي وحضور وتبعيت مردم بصير ايران اسلامي در رکاب ولايت بوده است.

به گفته وي سي و شش سال از عمر با برکت انقلاب اسلامي ايران مي گذرد و هر روز دشمنان توطئه هاي جديدي را در ذهن خود مي پرورانند تا بتوانند جلوي پيشرفت اين کشور را بگيرند ولي تا کنون همه برنامه ها ونقشه هاي آنان نقش بر آب شده است.

انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۵۵:۳۷

27 Apr 2024