۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۳۵۱۰۵
يکي از معاونين سپاه قدس در فارسان:

سرزمين فلسطين سرزميني اسلامي است و فلسطين يعني اسلام

يکي از معاونين سپاه قدس در فارسان گفت: در قرآن فلسطين را سرزميني مقدس، اولين قبله مسلمين و مسجد الاقصي به‌عنوان معراج پيامبر عظيم الشان يادکرده پس يعني سرزمين فلسطين سرزميني اسلامي است و فلسطين يعني اسلام.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالله مبيني در پايان راهپيمايي روز جهاني قدس در جمع مردم شهر فارسان در مسجد و مصلا امام حسين (ع) اظهار کرد: روز قدس روز مبارک و مقدسي است و به فرموده امام خميني (ره) اين روز از ايام‌الله است و بايد گرامي داشته شود.

وي تصريح کرد: تصور خيلي‌ها بر اين است که مسئله فلسطين يک مسئله قومي، عربي  است درحالي‌که  بنيان‌گذار انقلاب اسلامي مسئله فلسطين را مسئله اسلام مي‌داند، يعني تجاوز و اشغال فلسطين تجاوز به خاک و قوميت نيست تجاوز به ارزش‌هاي والاي اسلامي است.

مبینی خاطرنشان کرد: در قرآن فلسطين را سرزميني مقدس، اولين قبله مسلمين و مسجدالاقصي به‌عنوان معراج پيامبر عظيم الشان يادکرده پس يعني سرزمين فلسطين سرزميني اسلامي است فلسطين يعني اسلام.

وي اظهار داشت: حدود 150 سال پيش 7 جنگ صليبي بين جهان اسلام و جهان مسيحيت در قرن‌هاي 8و 9 و 10 به وقوع پيوست تا بتوانند فلسطين را از دست مسلمين بيرون بکشند، در جنگ سخت‌افزاري شکست خوردند ولي در جنگ نرم‌افزاري پيروز شدند و اينگونه است که آغاز رنسانس پايان جنگ‌هاي صليبي  است که توسط  مسلمانان به رهبري صلاح‌الدين ايوبي اداره مي‌شد.

مبيني تصريح کرد: تحولاتي که در منطقه است ظاهراً دعوا  و جنگ در سوريه و عراق و نبرد در شهرهاي مختلف يمن است اما اساس کار دعوا بر سر فلسطين است و تحولات منطقه که در حال  شکل‌گيري است  برگرفته از عزت است که جهان اسلام  داشته و بدست آورده و در منطقه ديده مي‌شود و تمام گروهک‌هاي  ضدانقلاب طراحي‌شده توسط يهوديان و موساد است و به نام اسلام، تا بتوانند اين‌گونه چهره اسلام را خدشه‌دار کنند.

وي در ادامه سخنان خود گفت: اتفاقاتي که بعد از انقلاب توسط حکيم خردمند پايه‌گذاري شد مسئله قدس بود که قدس را از مسئله قومي و طايفه‌اي بيرون آورد وآن را به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام معرفي کرد  همان‌طور که مقام معظم رهبري نيز مسئله اول در جهان اسلام  را مسئله فلسطين مي‌داند.  

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۴:۴۵

30 Dec 2019