۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۰۸۸۵
به مناسبت گراميداشت هفته جهاني سالمند

همايش بزرگ تکريم از سالمندان در اردل برگزار شد+تصاوير

به مناسبت گراميداشت هفته جهاني سالمند ،همايش بزرگ تکريم از سالمندان با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در مرکز توانبخشي سالمندان روزنانه شهرستان اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در مراسم تکريم و تجليل از سالمندان در در مرکز توانبخشي سالمندان روزنامه شهرستان اردل که با حضور مسئولين استاني و شهرستان برگزار شد با بيان اينکه سالمندان نمونه هاي بارز از خودگذشتگي بوده و شکاف و فاصله ميان اين نسل با نسل امروز انقلاب بايد ترميم شود، ابراز داشت: سالمندان الگوهاي سبک زندگي هستند که مي توانند منبع سرشار از تجربيات رايگان باشند که چه بسا جوانان براي به دست آوردنشان بايد هزينه هاي هنگفتي پرداخت کنند.

سلمان پور افزود: صبر، متانت، ايمان، استواري و زندگي شرافتمندانه در زمره اصول سبک زندگي اسلامي هستند که در رفتار و منش سالمندان وجود دارد لذا بايد با نزديک شدن به اين نسل، از تجارب گرانبهايشان بهره مند شد.

در اين همايش سفره غذاهاي محلي و نمايشگاه انواع گونه هاي گياهان دارويي توسط سالمندان برپا شده و مديرکل سازمان بهزيستي استان به همراه مسئولين شهرستاني از اين سفره ها و نمايشگاه بازديد کردند و در پايان نيز غذاها محلي بين حاضرين توزيع شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۴:۴۱:۵۶

26 Apr 2024