۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۳۰۸۹۴
گزارش تصويري/

يادواره شهدا آبروي محله در کوهرنگ برگزار شد

يادواره شهدا آبروي محله در محله ميانرودان کوهرنگ و در کنار خانه شهيدان نجفقلي مهري بابادي و صيدال مهري بابادي برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام صادق نيکنام، نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ، با اشاره به ناامني هاي منطقه، امنيت کنوني کشور را به برکت خون شهدا دانست و گفت: شهدا بهترين مسير را براي رسيدن به لقاءالله طي کردند.
 
حجت الاسلام نيکنام با بيان اينکه شهدا و خانواده هاي آن ها به ما آبرو و عزت بخشيدند، اظهار کرد: عزت و استقلال کشور را مديون خون شهدا هستیم و باید همیشه یاد شهدا را زنده نگه داریم.
 
در ادامه امام جمعه کوهرنگ بیان داشت: شهدا نه تنها آبروي محله و منطقه و استان که آبروي جهان اسلام هستند و دنياي اسلام به داشتن چنين فرزنداني افتخار کرده و خواهد کرد.
 
حجت الاسلام طباطبايي گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس دشمن تمامي تلاش خود را به کار برد و از بمب هاي شيميايي گرفته تا تسليحات مدرن آمريکايي و صهيونيستي استفاده کرد تا انقلاب اسلامي را به يک انقلاب شکست خورده و ضعيف تبديل کند اما برخلاف ميل باطني آنها خداوند متعال با امدادهاي غيبي خود از انقلاب اسلامي که برگرفته از حرکت هيهات منا الذله حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و عواطف مردم حمايت کرد و آرزوي دشمنان اسلام را با شکستشان به ياس ونا اميدي تبديل کرد.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
  • یادواره شهدای کوهرنگ آبروی محله

    یادواره شهدای کوهرنگ آبروی محله

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۰:۰۵

27 Dec 2019