۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۳۱۶۴۹
گزارش تصويري

200 دانش آموز اردلي به کربلاي ايران اعزام شدند

200 نفر از دانش آموزان پسر متوسطه دوره دوم از مدارس شهرستان اردل مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در حاشيه مراسم بدرقه ۲۰۰ نفر از دانش آموزان اين شهرستان به اردوي راهيان نور در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه گفت: راهيان نور تداوم دفاع مقدس است و اعزام کاروان راهيان نور براي دانش آموزان لازم است، زيرا آنها را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بيشتر آشنا مي‌کند.

جمشيدي اظهار کرد: شما دانش آموزان به عنوان آينده سازان کشور، پاسداران اين انقلاب هستيد که بايد رسالت خود را به نحو احسن انجام دهيد.

وي با اشاره به اينکه ما در جنگ انقلاب خود را به جهانيان صادر کرديم گفت: بعد از انقلاب غربي ها فهميدند که نمي توانند با ادبيات تهديد با ملت ايران صحبت کنند و اين تاکتيک اثري ندارد.

جمشيدي خاطرنشان کرد: تمام دنيا و ابرقدرت هاي جهان در مقابل ايران ايستاده اند و امنيت امروز ما مرهون خون شهداي اين انقلاب است.

گفتني است اين دانش آموزان که در قالب چهار اتوبوس به مناطق عملياتي دفاع مقدس اعزام مي شوند و در طول سفرشان از مناطق فتح المبين، شلمچه، اروندکنار و معراج شهدا ديدن خواهند کرد.

شايان ذکر است، ازجمله برنامه هاي فرهنگي تدارک ديده شده در اين سفر معنوي مي توان به قرائت زيارت عاشورا، دعاي کميل و ندبه و زيارت امين الله اشاره کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۱:۲۲

5 Jan 2020