۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۳۴۸۷۰
گزارش تصويري

برگزاري همايش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان بسيج در اردل

همايش مشترک ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان حوزه و پايگاه هاي مقاومت بسيج با حضور ائمه جمعه و جماعت مساجد، فرماندهان و بسيجيان پايگاه هاي مقاومت در شهرستان اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در اين همايش بسيج را از ضرورت سالم‌ سازي جامعه اسلامي دانست و اظهار کرد: بسيج يک پشتوانه قويي و مستحکمي است که بايد همگان خود را به اين پشتوانه محکم وصل کنند.

جمشيدي افتخارآفريني بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، اجتماعي و... را عامل کوري چشم دشمنان نظام برشمرد و گفت: ورود همگاني در پايگاه هاي بسيج دشمنان را نااميد و پشتوانه نظام را محکم‌تر مي کند.

وي با بيان اينکه، مساجد مهمترين کانون جذب نوجوانان و جوانان مي باشد؛ خاطرنشان کرد: تعامل و همکاري بين فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج، ائمه جماعات و هيات امناي مساجد از ضرورت هاي انکار ناپذير مي باشد که هيچکدام از اين گروه ها نبايد اين ضرورت را فراموش کنند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل تقويت برنامه هاي فرهنگي در مساجد را مورد تاکيد قرار داد و تصريح کرد: همراهي و همدلي ائمه جمعه و جماعات با بسيجيان در جهت تقويت بنيان هاي فرهنگي جامعه مي تواند بسيار تاثيرگذار باشد.

انتهای پیام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۱۵:۳۴

26 Apr 2024