۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۲۷۴۰۹
با حضور 300 دانش‌آموز

کارگاه آموزش زيست‌محيطي در روستاي سرچاه برگزار شد+تصاوير

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان اردل از برگزاري برنامه آموزش زيست‌محيطي 300 دانش‌آموز در روستاي سرچاه از توابع شهرستان اردل خبر داد.
به گزارش جهانبین نیوز، افشين اسدي رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: در راستاي انجام برنامه‌هاي زيست‌محيطي کلاس آموزشي زيست‌محيطي براي ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان خواهر و برادر روستاي سرچاه از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

اسدي اظهار کرد: در اين کلاس‌هاي آموزشي مسائل مختلف زيست‌محيطي در خصوص مديريت پسماندهاي خانگي، روستايي و بازيافت زباله آموزش داده شد.

وي با اشاره به نقش دانش‌آموزان در حفظ محيط زيست تاکید کرد: با جلب مشارکت دانش‌آموزان در بخش‌هاي مختلف و استفاده از پتانسيل‌هاي آنان مي‌توان در راستاي حفظ محيط زيست بر بسياري از بحران‌ها غلبه کرد.

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان اردل از بخشدار مرکزي و رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل که براي برگزاري اين کارگاه آموزش يک روزه همکاري داشتند تشکر و قدرداني کرد.

در اين کارگاه يک روزه دانش‌آموزان با يک اقدامي شايسته دوستي خود را به محيط زيست ثابت کردند و با در دست داشتن کيسه‌هاي زباله، زباله‌هاي حاشيه روستاي خود را جمع‌آوري کردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۱۲:۱۷

26 Apr 2024