۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۹۷۵۸
با حضور وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي

استخر شناي کارگران بخش باباحيدر شهرستان فارسان کلنگ زني شد

آيين کلنگ زني استخر شناي کارگران بخش باباحيدر شهرستان فارسان با حضور وزير تعاون. کار و رفاه اجتماعي،استاندار چهارمحال و بختياري،نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي،فرماندار شهرستان فارسان و مسئولين استان و شهرستان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، آيين کلنگ زني استخر شناي کارگران بخش باباحيدر شهرستان فارسان با حضور وزير تعاون. کار و رفاه اجتماعي،استاندار چهارمحال و بختياري،نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي،فرماندار شهرستان فارسان و مسئولين استان و شهرستان برگزار شد.

علي ربيعي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در سفر به شهرستان فارسان گفت: براي حال کارگران مجموعه استخر شناي را کلنگ زني خواهيم کرد تا خانواده کارگري و بازنشستگان بتوانند از اين استخر شنا استفاده داشته باشند.

ايشان بيان کردند: که بيشتر در اين مراسم کلنگ زني کودکاني به چشم مي‌خورند که اين احساس خوبي است که براي تفريح اين کودکان بتوانم اين مجموعه را درست کنيم و همين براي ما لذت‌بخش مي‌باشد که اين افراد بتوانند از اين مجموعه در آينده استفاده کنند.

علي کاظمي باباحيدري، نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي ضمن خيرمقدم خدمت وزير کار و رفاه اجتماعي و استاندار چهارمحال و بختياري و مسئولين شهرستان فارسان گفت: کارگران مابعد از 16 سال با پيگيري‌هاي صورت گرفته خوشبختانه توانستيم اعتباري خوبي براي طرح‌ها مشخص کنيم که ان شاء الله در سفر آينده بتوانيم سالن ورزشي کارگران فارسان و استخر شناي شهر باباحيدر را افتتاح کنيم.

با توجه به اينکه نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در سخنراني‌هاي خود گفته بود استان چهارمحال و بختياري رتبه اول در بيکاري را دارد. حال بايد ديد با سفر وزير کار و رفاه اجتماعي به شهرستان فارسان اين معضل بيکاري که اين شهرستان دارد و باعث شد است که تمام جوانان اين شهرستان به استان‌هاي ديگر براي کار مهاجرت مي‌کنند حل خواهد شد يا نه؟

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۵:۱۷

19 Mar 2024