۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۱۹۹۱۰

یک رئیس دانشگاه دیگر هم به کانادا پناهنده شد+جزئیات

(م.ف) رئیس یکی از دانشگاه‌های کشور ضمن مسافرت به قطر از آن طرف به کانادا هم سفر و اقدام به اخذ پناهندگی در این کشور کرده است.
یک رئیس دانشگاه دیگر هم به کانادا پناهنده شد+جزئیات
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بلاتکلیفی در دانشگاه‌های کشور به پایان نرسیده است؛ چرا که همچنان خبرهایی از وضعیت نا آرام برخی از دانشگاه‌ها به گوش می رسد.

بنا بر این گزارش (م.ف) رئیس یکی از دانشگاه‌های کشور ضمن مسافرت به قطر از آن طرف به کانادا هم سفر و اقدام به اخذ پناهندگی در این کشور کرده است.

پیش از این نیز در اوایل سال جاری رئیس یکی از دانشگاه‌های پیام نور کشور با یک مرخصی یک ماهه به کشور کانادا سفر کرده بود.

نکته جالب در این ماجرا این است که این آقای رئیس با گذشت بیش از ۷ ماه از اتمام زمان مرخصی خود، همچنان از کانادا بازنگشته است.

با توجه به وضعیت بی خبری و همچنین عدم پیگیری این غیبت طولانی مدت از سوی مسئولان مربوطه، به نظر می رسد این رئیس دانشگاه به کانادا پناهنده شده است.

پیش از این نیز چند تن از مسئولان یکی از سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت به کشورهای کانادا و آمریکا پناهنده شده بودند که این افراد هم تا کنون اقدامی در جهت بازگشت انجام نداده‌اند.

روند پناهندگی میان مسئولان دانشگاهی تا حدی غیر طبیعی بوده است و وزارت علوم باید بررسی کند که این اساتید و رؤسای دانشگاهی با چه واسطه‌ای به این کشور ها سفر می کنند و هدف اصلی آنها از این اقدام چیست؟



انتهای پیام/1021ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۰:۳۵

17 Feb 2020