۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۳۱۷۹۰
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

حيثيت امروز نظام، مديون بسيج و حضور همه جانبه مردم در آن است

خطيب موقت جمعه کوهرنگ افزود: حيثيت امروز نظام، تا حد زيادي مديون بسيج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتي تصاحب قدرت جهاني اسلامي با بسيج همه جانبه و فراگير در جهان ميسر خواهد بود.
حيثيت امروز نظام، مديون بسيج و حضور همه جانبه مردم در آن است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام علي نصيري، امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با تبريک هفته بسيج و خدمات ارزشمند اين نهاد انقلابي افزود: بسيج به هيچ نهاد و ارگاني وابسته نيست بلکه مجموعه اي مردمي است که نهاد جامعه و از دل مردم برخواسته است.

نصيري تصريح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس بسيج آنچنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند که قدرتي که در بسيج نهفته، توان مقابله با يکايک ارتش هاي کلاسيک جهان را دارد.

وي افزود: دشمني كه سوداي فتح سه روزه را در سر مي پروراند، در همان روزهاي نخستين با مردمي مواجه گشت كه با دست خالي اما با سلاح ايمان و اعتقاد به ارزش هاي الهي و انساني به دفاع از كيان مقدس نظام اسلامي برخاسته بودند و از ايثار جان خويش دريغ نمي كردند.

نصيري گفت: به راستي كه بسيج و گرامي داشت مقام و جايگاه آن با برگزاري سمينارها و يا تعارفات معمولي در حالي كه هيچ تلاشي براي به فعليت رساندن نيروي عظيم نهفته در وجود بسيجيان صورت نگيرد راهي به جايي نخواهد برد.
 
خطيب موقت جمعه کوهرنگ افزود: حيثيت امروز نظام، تا حد زيادي مديون بسيج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتي تصاحب قدرت جهاني اسلامي با بسيج همه جانبه و فراگير در جهان ميسر خواهد بود به گفته امام راحل، اين امر شدني است و بايد به دنبال تحقق يافتن آن بود.

رئيس اداره تبليغات کوهرنگ با اشاره به پياده روي عظيم مردم در روز اربعين به کربلا بيان داشت: در روز اربعين بزرگترين اجتماع شيعي در جهان و بزرگترين اجتماع جهاني با بيش از 20 ميليون زائرصورت ميگيريد و به ابراز عشق و ارادت خود به سرور و سالار شهيدان مي پردازند.

انتهای پیام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۵:۲۱

15 Jan 2020