۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۹۷۲۰
مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه لردگان؛

طرح هجرت با مشارکت بسيج سازندگي در شهرستان لردگان افتتاح شد

مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه لردگان گفت: طرح هجرت دانش‌آموزي در قالب دو گروه دانش‌آموزي دختر و پسر به مدت 10 روز در مناطق مختلف و محروم اين شهرستان اجرا و داوطلبان به مناطق مختلف شهرستان لردگان اعزام می شوند.
طرح هجرت با مشارکت بسيج سازندگي در شهرستان لردگان افتتاح شد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، صالح عباسي مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه لردگان صبح روز دوشنبه در مراسم افتتاحيه طرح هجرت دانش‌آموزي شهرستان لردگان، اظهار کرد: طرح هجرت دانش‌آموزي در شهرستان لردگان در قالب دو گروه دانش‌آموزي دختر و پسر آغاز شد.

وی گفت: طرح هجرت دانش‌آموزي به مدت 10 روز در مناطق مختلف و محروم اين شهرستان اجرا و داوطلبان به مناطق مختلف شهرستان لردگان اعزام می شوند.

وي عنوان کرد: اعضاي گروه‌هاي طرح هجرت دانش‌آموزي در بخش برادران در کارهاي عمومي مانند ساخت مساجد، حسينه‌ها و خانه‌هاي افراد محروم و نيازمند جامعه و در بخش خواهران نيز در برگزاري دوره‌هاي آموزشي خياطي، گلدوزي و زيباسازي مدارس شرکت مي‌کنند.

عباسي گفت: تحقق بخشيدن به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان، شناسايي، هدايت و به کارگيري قابليت‌ها و توانمندي‌هاي دانش‌آموزان، افزايش دلبستگي دانش‌آموزان به فضاهاي آموزشي و مشارکت دانش‌آموزان در حفظ و نگهداري فضاهاي آموزشي از اهداف اجراي طرح هجرت دانش‌آموزي در شهرستان لردگان است. 

وي با اشاره به اهميت اجراي طرح هجرت دانش‌آموزي در اين شهرستان ادامه داد: دانش‌آموزان شهرستان لردگان از قابليت و توانمندي بالايي براي برگزاري طرح هجرت دانش‌آموزي برخوردار هستند.

انتهاي پيام1022ج /630 ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۷:۴۳

1 Feb 2020