۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۲۸۳۳۴
ایندیپندنت؛

طرح داعش برای حمله اتمی و شیمیایی/ ناتو هشدار داد

«داعش احتمالا به دو بخش تقسیم می‌شود؛ بخشی که مسئول حفظ خلافت در عراق و سوریه است و بخش دیگری که ...»
طرح داعش برای حمله اتمی و شیمیایی/ ناتو هشدار داد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سرویس بین‌الملل جام نیـوز، مقامات غربی که با حمایت های مالی و تسلیحاتی به تقویت تروریست ها در سوریه و عراق پرداخته اند اکنون نگران تهدید ایجاد شده توسط داعش برای اروپا هستند.

روزنامه ایندیپندنت (independent) نوشت: ناتو بر این باور است، "نگرانی های معقول و موجهی" وجود دارند که نشان می دهند داعش در اروپا حمله اتمی انجام خواهد داد.

ایندیپندنت افزود: رهبران اتحادیه اروپا و ناتو هشدار دادند، داعش درحال برنامه ریزی و طراحی حملات بیولوژیکی و اتمی علیه اروپاست.

براساس این گزارش، "جیمی شی" دستیار دبیر کل ناتو تاکید کرد: نگرانی های منطقی وجود دارد مبنی بر اینکه گروه تروریستی داعش درحال تلاش برای دستیابی به موادی است که می توانند در سلاح های بیولوژیک، شیمیایی و رادیواکتیو به کار روند.

وی طی سخنانی در نشست موسوم به "امنیت و مبارزه با تروریسم" که در لندن برگزار شد افزود: داعش نشان داده که علاقه مند است به این مواد دسترسی پیدا کند. اطلاعات ما نشان می دهند که تروریست ها درحال تلاش برای دستیابی به این مواد هستند.

جیمی شی همچنین هشدار داد که داعش احتمالا به دو بخش تقسیم می‌شود؛ بخشی که مسئول حفظ خلافت در عراق و سوریه است و بخش دیگری که بر حملات تروریستی در اروپا تمرکز خواهد کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۹:۵۶

26 Dec 2019