۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۶۸۰۴
استاندار چهارمحال و بختیاری:

با برداشته شدن تحریم ها نفت به طور مستقیم به فروش می رسد/حذف دلالان

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: با برداشته شدن تحریم ها نفت به طور مستقیم به فروش می رسد و تقاضا برای سرمایه گذاری خارج توسعه پیدا می کند.
با برداشته شدن تحریم ها نفت به طور مستقیم به فروش می رسد/حذف دلالان
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر قاسم سلیمانی استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به نتیجه رساندن برجام اظهار کرد: برجام با همه تنگ ناها امروز به نتیجه خواهدرسید.

وی با بیان اینکه تحریم ها یک ظلم استکباری عجیب و قریب بود که به ما تحمیل شد گفت: مردم ولایتمدار ما با این تحریم ها به خوبی مقابله کردند.

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: اجرای برجام فرصت های اقتصادی خوبی را در اختیار کشور قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه ، برجام سبب افزایش مراودات اقتصادی با کشورهای جهان و حذف واسطه ها و دلال ها می شود تصریح کرد: باید بر پایه تولیدات علم محور حرکت کنیم تا نتایج خوب برجام نصیب کشور شود و پس از سال ها سختی و تنگنا مشکلات داخلی و خارجی کشور برطرف شود

سلیمانی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: بی شک قانون ملاک و معیار مجریان در برگزاری انتخابات است و تشخیص داوطلب اصلح برعهده مردم است

وی اذعان داشت: کسانی که تایید صلاحیت نمی شوند باید به قانون تمکین کنند و برای احقاق حق، از مجاری قانونی اقدام و در نهایت به نتیجه اعتراض احترام بگذارند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تندروی در همه امور ناپسند و نادرست است و نباید با جنگ نرم به مقابله با آرای مردم پرداخت.

سلیمانی با اشاره به اینکه عوامل برگزاری انتخابات نباید بر له یا علیه کسی تبلیغ کنند بیان داشت: عوامل برگزاری انتخابات نباید از امکانات و ساعات اداری برای تبلیغ داوطلبین استفاده کنند که اینکار غیر قانونی بوده و به شدت با آن ها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به نزیدک شدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: همه مدیران و مسوولان باید خدمات نظام را برای مردم به خوبی بازگو کنند تا آن ها شاهد توسعه و تحولات عظیم در منطقه باشند.

سلیمانی از رشد ۵۰ درصدی بودجه عمرانی کشور در سال ۹۵ خبرداد و افزود: امید است با جذب این اعتبارات تحولات خوبی در حوزه های مختلف به ویژه پروژه های راه و انتقال آب بن - بروجن داشته باشیم.

وی همچنین به پروژه راه آهن اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم پروژه راه آهن را در ردیف بودجه قرار دهیم .

انتهای پیام1020ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۶:۲۱

27 Dec 2019