۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۱۶۶۴
امام جمعه شهر اردل:

مسئولين مشکل حقابه دشت اردل را برطرف کنند

امام جمعه شهر اردل گفت:مسئولين مشکل حقابه دشت اردل که مي تواند براي هزاران نفر از جوانان اشتغال ايجاد کند را برطرف کنند.
مسئولين مشکل حقابه دشت اردل را برطرف کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با تاکيد بر لزوم برگزاري نماز اول وقت گفت:اقامه نماز، يکي از مهمترين وظايف حکومت اسلامي است و بايستي دستگاه هاي اجرايي اهتمام ويژه اي به برپايي و اقامه نماز داشته باشند و اين امر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سلمان پور با اشاره به ۲۴ آبان ماه روز کتاب و کتاب خواني اظهار کرد:با وجود اينکه در دين مبين اسلام نيز بسيار به اين موضوع تاکيد شده است اما متاسفانه هم اکنون فرهنگ کتاب و کتاب خواني در جامعه ما ضعيف شده است بنابراين بايد بزرگان هر خانواده خود اهل مطالعه باشند و فرزندان خود را به اين امر مبارک تشويق کنند.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به بيکاري جوانان شهرستان اردل گفت: مسئولين مشکل حقابه دشت اردل که مي تواند براي هزاران نفر از جوانان اين شهرستان اشتغال ايجاد کند را برطرف کند.

سلمان پور همچنين از مسئولين خواست تا سد بهشت آباد که مهمترين پروژه براي توسعه شهرستان و استان مي باشد را هر چه زودتر احداث کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۹:۴۴

27 Dec 2019