۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۶۵۳۴
مدير آموزش و پرورش کوهرنگ:

خيرين مدرسه ‎ساز بازوان توانمندي آموزش و پرورش هستند

مدير آموزش و پرورش کوهرنگ در جلسه شوراي آموزش پرورش این شهرستان گفت: خيّرين مدرسه‎ساز بازوان توانمندي آموزش و پرورش هستند و کار نيک، معنوي و فرهنگي آنهاهمواره در طول تاريخ ماندگار خواهد بود.
خيرين مدرسه ‎ساز بازوان توانمندي آموزش و پرورش هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، کورش اکبري مدير آموزش و پرورش کوهرنگ در جلسه شوراي آموزش پرورش این شهرستان ضمن تشکر و قدر داني از همکاري صميمانه اعضاي شوراي آموزش و پرورش گفت: خيّرين مدرسه‎ساز بازوان توانمندي آموزش و پرورش هستند و کار نيک، معنوي و فرهنگي  آنها همواره در طول تاريخ ماندگار خواهد بود.
 
وي برلزوم اهميت مشارکت تاکيد کرد و گفت: يکي از زيرساخت هاي فکري و اصلي درنظام آموزش و پرورش مشارکت و همفکري مردم با اين ارگان و نهاد مقدس است.

اکبری با بیان اینکه، تمامي مردم فرهنگ دوست کشور، به هر نحوي که مي توانند دست به دست هم دهند و پيوند خود را با آموزش و پرورش مستحکم نمايند؛ گفت: نهادينه شدن اصل آموزش و پرورش، مشارکت ريشه اي مردمي، فرهنگ سازي، اعتلاي فرهنگ غني اسلامي و ملي در جامعه و بالندگي علمي کشور را در آینده پيش رو خواهيم داشت.
 
در ادامه جلسه" مهندس مرتضي زمانپور" فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: همکاري و مشارکت ادارات شهرستان در زمينه هاي گوناگون نشان از تلاش آنها براي رشد و توسعه شهرستان است که اين مهم مي تواند باعث افزايش ميزان رضايتمندي مردم شود.
 
وي در ادامه باتوجه به نزديک شدن انتخابات افزود: وظيفه شرعي و قانوني ما است که با انتخاب نامزدهاي اصلح گامي بلند در انتخاب مسير آينده کشور برداريم.
 
 
انتهاي خبر1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۸:۳۸

11 Jan 2020