۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۳۱۹۳۴

پایانه مسافربری که در شان مردم و مسافران اردلی نیست

در شهر اردل بعنوان مرکز شهرستان، پايانه مسافربري مناسب در دسترس نیست و این موضوع باعث نارضايتي مردم و مسافران این شهر شده است.
پایانه مسافربری که در شان مردم و مسافران اردلی نیست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، تا چند وقت پيش پايانه مسافربري اردل در مکان و جاي مناسبي قرار داشت که شامل اتاق ويژه مسافران و رانندگان و مکاني با امکانات گرمايشي و سرمايشي بود که بعد از گذشت چندماه به مکاني انتقال پيدا کرد که هم اکنون بدليل راحت در دسترس نبودن و نداشتن امکانات رفاهي و خدمات دهي مطلوب استقبال خوبي از آن نمي شود و با مشکلات زيادي مواجه است که مسئولان مربوطه شهر اردل بايد براي احداث يک پايانه مسافربري و در شان مرکز شهرستان و براي رفاه حال مردم و مسافران اقدامي خوب و ويژه انجام دهند.

پایانه مسافربری اردل در شان این شهرستان نیست

محمد ميراحمدي يکي از مسافران که در اين پايانه ايستاده بود درخصوص وضعيت نامناسب تنها ترمينال شهرستان اردل به خبرنگار هفت چشمه گفت: واقعاً پايانه مسافربري در شان شهرستان اردل نيست اين پايانه سرويس بهداشتي مناسب و اتاقي براي رانندگان و مسافران ندار، و بدليل نزديک بودن به واحدهاي مسکوني و همچنين عبور ماشين هاي سنگين از اين مسير خطر جدي براي مسافران و مردم در پي خواهد داشت.

مسئولان ذیربط برای حل مشکل فکری کنند

محمد انصاري يکي از رانندگان اين پايانه مسافربري نيز گفت: در اين پايانه مسافربري يک آبسردکن- بخاري و يا شوفاز- نمازخانه و... وجود ندارد که خواهشمنديم مسئولين ذيربط فکري کنند، همچنين از همه مهم‌تر تمايل نداشتن مسافران به حضور در پايانه جديد اردل به‌واسطه دور بودن از شهر و کمبود ناوگان حمل‌ و نقل درون‌شهري به سمت پايانه است که اين معضل نيز بايد هرچه زودتر رفع شود.

شهردار اردل برای تجهیز ترمینال همکاری نمی کند

در اين خصوص صمد خليلي مسئول شرکت مسافربري شاهين شهر اردل با گلايه از شهردار شهر اردل اظهار داشت: شهردار شهر اردل براي تجهیز ترمينال هيچ همکاري با شرکت مسافربري شهر اردل نداشته و حتي در اکثر روزها تاکسي و سرويس اياب و ذهاب مسافران از سطح شهر به ترمينال وجود ندارد.

خليلي افزود:فاصله زیاد ترمينال از شهر باعث نارضايتي مردم شهر اردل و روستاهاي شهرستان شده و در حال حاضر که ترمينال در مکانی دورتر از شهر واقع هست حداقل بايد شهرداري اين شهر سرويس اياب و ذهاب براي مسافران در نظر گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۸:۴۳

30 Dec 2019