۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۶۳۸۱
متن ادبي کلار در گراميداشت حماسه 9 دي؛

" 9 دي" تا ابد گريبان فتنه‌گران را خواهد گرفت/ اين خاک جاي شکستن حرمت‌ها نبود

اما تا خدا نخواهد برگي از درخت نمي‌افتد انگار باز تاريخ کربلا تکرار شده بود اما اين بار با تاريخ قبل فرق داشت شمر و يزيدچهره‌هاي‌شان شناخته شده بود فرمانده لشکر تنها نبود اين بار قصه غصه‌دار کربلا تکرار نشد. اما عقده اين روز تا ابد در دل‌مان مي‌ماند چراکه اين خاک جاي شکستن حرمت‌ها نبود.
" 9 دي" تا ابد گريبان فتنه‌گران را خواهد گرفت/ اين خاک جاي شکستن حرمت‌ها نبود
به گزارش جهانبین نیوز، پايگاه خبري تحليلي کلار به مناسبت گراميداشت "حماسه ۹ دي" متن ادبي را منتشر کرد که در ادامه مي‌خوانيد:

بعدازباران رنگين کمان حقيقت زيبايي‌اش را جلوه‌نمايي مي‌کند تا عظمت آسمان را بيشتر نمايان سازد و سختي روزهاي بي‌چتر را به خاطرات خوب تبديل کند، چرا که حقيقت باران مفهوم زندگيست.

ايران سرزمين لاله‌هاي سرخ، سرزمين فرهنگ‌هاي شيرمردان، سرزمين عشق‌هاي پاک و بي‌ريا، سرزمين شهداي بي‌ادعا، سرزمين عشق، عشق عاشوراي سرخ حسين که تا ابد به پاي اين عشق خواهيم ماند و امانت‌دار پرچمي خواهيم بودکه به پاس حرمت آن حقيقت بودن و عزت جان گرفت و در عمق دل‌ها، اعتقادات، باورها و افکار ريشه داد و ثمره آن به انقلابي رسيد که در مقابل ظلم ايستاد تا هيچ شمر زمانه ديگري نتواند درنقاب دشمن دوست جلوه کند.

يادمان نرفته خاطرات يلدايي نهم دي را که دشمن از روزنه‌هاي تاريک انديشه‌اش که در سرماي زمستان به روشني گرمي آفتاب بود قصد توطئه و تباهي کرده بود تا شايد بتواند براي آينده سياه خود نقشه شوم يزيديان زمانه‌اش را طراحي کند و جوانان ما را در منجلاب فساد و تباهي افکار شوم و بي‌هدف خود بکشاند و با بي‌شرمي و گستاخي ذلت بارخود در روزي که تمام افلاکيان آسمان و زمين اشک را دخيل به نگاهش مي‌بندند در پرونده سياه نابخشودني خود به روزي پرهلهله حک کردند تا شايد به خيال خام خودشان بتوانند تفسير زلال دين و انقلاب عاشورايي کربلا را در شبکه‌هاي ماهواره‌اي به اصطلاح حقوق بشردوستانه خود شبيه انسان‌هاي چهره در نقاب کشيده کنند. تا شايد اهانت به اين حرمت‌ها را سبزنقاشي کنند و پرونده سنگين اين خيانت‌ها را دردادگاه بي‌عدالتي خود طردکنند و عاشورا را قرباني عقده‌هاي ننگين خود کنند.

اما تا خدا نخواهد برگي از درخت نمي‌افتد انگار باز تاريخ کربلا تکرار شده بود اما اين بار با تاريخ قبل فرق داشت شمر و يزيد چهره‌هاي‌شان شناخته شده بود فرمانده لشکر تنها نبود اين بار قصه غصه‌دار کربلا تکرار نشد. اما.......عقده اين روز تا ابد در دلمان مي‌ماند چرا که اين خاک جاي شکستن حرمت‌ها نبود اما خوشحاليم که دشمن ناکام نقشه‌هايي شد که از صوراسرافيلي آمريکا و اسرايل نشات مي‌گرفت و باز پيروزي سهم مردمي شد که با بصيرت و هوشياري به نداي رهبر خود لبيک گفتند و به دنيا درس آزادگي آموختند.

انتهای پیام1026ج /540/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۲:۰۷

4 Jan 2020