۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۳۹۴۱
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

ساخت بیمارستان توسط سپاه در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از پیگیری ساخت یک بیمارستان در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
ساخت بیمارستان توسط سپاه در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال، از همه امکانات سپاه و بسیج در راستای تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به شعار سال بهره می‌گیریم.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق بکر و گردشگرپذیر کشور است و در سال ۹۶ نیازمند توجه بیشتر مسئولان در زمینه‌های توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری جوانان است.

سردار اکبری با اشاره به نیاز به خدمات درمانی و پزشکی بیشتر از پیگیری‌های انجام شده برای ساخت بیمارستان توسط سپاه در استان خبر داد و تاکید کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده و قول مساعد مسئولان ارشد سپاه، بیمارستانی با امکانات روز و پیشرفته برای استفاده کارکنان نیروهای مسلح، بسیجیان و اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری ساخته می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در شهرکرد بصورت شبانه روزی با بخش‌های مختلف سونوگرافی، قلب و عروق، ارتوپدی، بینایی سنجی، تزریقات و پانسمان، پزشک عمومی، نوارقلب، فیزیوتراپی، زنان و مامایی و... به آحاد مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۴۱

28 Dec 2019