۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۳۲۹۵۱
17 بهمن

17 پروژه با حضور استاندار در کیار کلنگ زنی و افتتاح می شود

فرماندار شهرستان کيار گفت: به مناسبت ايام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار چهارمحال و بختياري تعداد ۱۷پروژه جهت کلنگ زني يا افتتاح و بهره برداري در شهرستان کيار آماده شده است.
17 پروژه با حضور استاندار در کیار کلنگ زنی و افتتاح می شود
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار قدمعلي مرداني در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر و در جمع مديران و مسئولان ادارات و نهادهاي شهرستان کيار از سفر استاندار استان چهارمحال و بختياري در روز ۱۷بهمن به اين شهرستان خبر داد.

فرماندار کيار گفت: به مناسبت ايام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار چهارمحال و بختياري تعداد ۱۷پروژه جهت کلنگ زني يا افتتاح و بهره برداري در شهرستان کيار آماده شده است.

وي افزود: در سفر استاندار به شهرستان کيار پروژه گازرساني به منطقه مشايخ با اعتباري بالغ بر ۸۵ ميليارد ريال افتتاح و بهره برداري مي شود و همچنين کلنگ احداث چهارخطه شلمزار شهرکرد با اعتباري بيش از ۱۳۰ميليارد ريال بدست استاندار استان چهارمحال و بختياري بر زمين مي نشيند.

فرماندار کيار افزود: با حضور استاندار در شهرستان کيار جشن شهرستاني در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان کيار و با حضور مردم از سراسر شهرستان برگزار مي گردد، پس از آن به صورت نمادين مراسم افتتاحيه پروژه هاي آماده افتتاح صورت مي پذيرد و در ادامه شوراي برنامه ريزي شهرستان کيار به رياست استاندار در محل سالن جلسات غدير فرمانداري تشکيل و در خصوص مهمترين نيازمندي ها، مسائل، مشکلات ، پروژه هاي مورد نياز، پروژه هاي در حال اجرا يا رو به پايان شهرستان کيار بحث، بررسي، و تبادل نظر و تصميم گيري لازم انجام مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۵۷

29 Dec 2019